preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

Školska godina 2020. /2021.

Dragi roditelji i draga udomiteljica,

Ovaj tjedan  došao je i naš red da imamo nastavu na daljinu. Kao i kada smo u školi nastavu na daljinu imamo u jutro.

Osim mene kao razrednice s učenicima će još raditi učiteljica tjelesnog odgoja i zdravstvene kulture Natali Žigo Štefulj, učitelj vjeronauka Josip Radićević, učitelj informatike Goran Toth, logopedinja Anita Marciuš  te učiteljica iz produženog stručnog postupka (PSP) koja je ove školske godine prvi puta s nama, učiteljica Petra Petković.

Veselim se ponovo našoj suradnji tijekom nastave na daljinu te Vam unaprijed zahvaljujem na trudu i zalaganju.

U  prilogu Vam  šaljem raspored sati odjela i kalendar školske godine 2020./2021.

Lijep pozdrav

Razrednica: Violeta Šarić


Srijeda, 25.11.2020.

Dragi moji, došli smo i do sredine tjedna. 

Danas su nam na rasporedu ove aktivnosti:

VJERONAUK ( učitelj Josip Radiković)- Prati upute u nastavnom listiću.

GLAZBENA KRETIVNOST

Otvori link i prvo poslušaj pjesmu HOKI - POKI: https://www.youtube.com/watch?v=LmQtdquhWnk 

Nastavi s pjevanjem i pokretima. Pozovi i ukućane da se uključe u izvođenje glazbe. Želim ti ugodnu zabavu!!

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE

 Pripremite predmete na slici (možete i neke druge koji su Vam dostupni). Slažite ih kao na slici i pratite verbalnim objašnjenjem (medo je na stolu,…….). Nakon toga ponovno postavite predmet u određeni prostorni odnos i pitajte dijete „Gdje je medo?“…… Možete zamoliti dijete da ono stavi predmet u neki prostorni odnos i pita Vas gdje je. Igrajte se.  

SKRB O SEBI – ovu aktivnost danas radite prvu.

Obavljamo osobnu jutarnju higijenu nakon buđenja (umivanje lica, pranje zubi, čišćenje umivaonika nakon upotrebe), preskidanje pidžame, odlaganje pidžame, oblačenje čiste odjeće za novi dan, slaganje kreveta

RADNI ODGOJ:

Tijekom svakodnevnih aktivnosti pranja suđa uključite dijete i potičite ga da imenuje pojedine dijelove suđa,   namještaj/aparat za pranje suđa, pribor koji je potreban, postupak ( pranje, isplahnjivanje, sušenje, pospremanje). Stavite djetetu na dohvat ruke neki manji, nelomljivi dio posuđa i tijekom pranja zamolite da Vam ga doda za pranje (uključen je u pranju posuđa).

LIKOVNA KREATIVNOST:
Promatrajte prirodu i boje u prirodi. Odaberite jednu boju. Odredite što je tamno, što je svjetlo.

Na papir nacrtajte koncentrične krugove( od najmanjeg prema najvećem) . Svaki krug obojite drugom nijansom. Najsvjetlija nijansa boje neka bude u najmanjem krugu.

 

 


Utorak, 24.11.2020.

Dragi učenici danas nam je utorak.

Pogledajte današnje aktivnosti:

PRODUŽENI STRUČNI POSTUPAK ( učiteljica Petra Petković- 2 sata)- U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

RADNI ODGOJ : Danas pripremamo puding, pa zavirite u upute.

SKRB O SEBI: Malo smo kuhali, a sada treba i postaviti stol. Imenujte pribor koji stavljamo na stol. Koji je pribor oštar? Smiješ li sam uzimati u ruke oštar pribor?

Zamoli mamu da ti dozvoli postaviti stol. Pogledaj crtež i tako pokušaj postaviti tanjur i pribor za jelo.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: Hodaje 15 min sa promjenom brzine (sporije-pa brže-sporije...).Nakon zagrijavanja slijede vježbe ravnoteže koje su ti prikazane u uputi za današnji dan.


Ponedjeljak, 23.11.2020.

Dragi moji, ponovno smo u nastavi na daljinu. Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za nove pobjede.

Evo što nam je danas na rasporedu:

PRODUŽENI STRUČNI POSTUPAK (učiteljica Petra Petković -2 sata)-U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

KOMUNIKACIJA- Govorna vježba

Pozorno promotrite slike i najprije imenujte životinju koja se nalazi u srediti, a zatim odgovorite gdje ta životinja živi, čime se hrani, kako se zovu njezini mladunci i što nam on daje.

L.V. i S.G:- odgovarajte cjelovitom rečenicom.

I.M.- na nalog pokazuje životinju, imitira glasanje životinje i imenuje ju jednom riječju.

Nepoznate pojmove ponavlja prema govornom modelu.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE Snalazimo se u prostoru

Danas vježbamo odnose u , na ispod

Uz pomoć nastavnog listića imenuj gdje se tko nalazi (L.V., S.G.- cjelovitom rečenicom)

RADNI ODGOJ : Priprema toplog napitka i obroka

Zajedno sa mamom pripremiti jedan topli napitak po želji i obrok.

 


Ponedjeljak, 16.11.2020.

Dragi I.M,

 nas dvoje se i danas družimo u našoj nastavi na daljinu. Nadam se da si se dobro odmorio tijekom vikenda i da si spreman za nove radne zadatke.

Pa pogledaj što nas danas čeka.

KOMUNIKACIJAREČENICA

Danas čitamo rečenice koje smo pisali u petak. Pronađi u svojoj bilježnici rečenice koje smo pisali u petak.Najprije pročitaj slikovne rečenice na način da svaku slikovnu riječ pokažeš prstom , pročitaš te nakon toga pročitaj i rečenicu koju si napisao ispod slikovne rečenice.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE SNALAZIMO SE U PROSTORU

Ponavljamo prostorne odnose u i na. Pronađi u svojoj bilježnici listić sa slikovnim prikazom Gdje se što nalazi. Gdje se nalazi dječak? Gdje je mačka? Gdje je šešir? Stavi jastuk na fotelju. Stavi pernicu na stol. Stavi bilježnicu na glavu. Stavi bojice u torbu….

Odigraj igru na ovome linku:  https://wordwall.net/play/6905/473/670

SOCIJALIZACIJA- MOJE I TUĐE STVARI

Odigraj igru s ukućanima – pronađi 5 svojih stvari. Zamoli mamu da ti posude 5 njezinih stvari. Sve stvari stavi u veliku kutiju. Zažmiri i iz kutije izvuci jednu stvar. Čija je to stvar? Vrati je osobi kojoj pripada.  Nemoj zaboraviti reći čarobnu riječ IZVOLIŠ. Zapamti: trebamo čuvati i paziti svoje stvari, kako ih ne bi izgubili. Tuđe stvari ne smijemo dirati. Ako ih želimo ili trebamo, možemo zamoliti da nam ih posude. 

RADNI ODGOJ  ( 2 sata)-  RAZVOJ TAKTILNE PERCEPCIJE

Razlikujemo predmete dodirom. Stavi ispred sebe 5 različitih predmeta(  spužva, vuna, komadić kore drveta, šalica, kamen)

Imenuj predmet ispred sebe i dodirni ga prstima. Dali je predmet tvrdi ili mekan.  Sada lagano priđi rukom po predmetu. Kakav je? Glatki ili hrapav?

Kada si tako imenovao i odredio kakav je koji predmet  stavi sve predmete u jednu kutiju ili platnenu vrećicu. Stavi ruku u vrećicu . Pogodi o kojem se predmetu radi i kakav je na dodir.

U svoju bilježnicu nacrtaj predmete koje si razlikovao dodirom i napiši kakvi su.

Otvori ovaj link : https://wordwall.net/hr/resource/6903612/istra%c5%beujemo-dodirom

Imenuj što vidiš i reci dali je tvrdo, mekano, glatko ili grubo.

GLAZBENA KREATIVNOST- Ponavljamo pjesmicu Cin, can, cvrgudan

Vidimo se u našoj on line učionice, a do našeg susreta lijepo se odmori.

Tvoja učiteljica Violeta 


Petak,13.11.2020.

Dragi moji,

evo nas i u zadnjem danu nastave na daljinu u ovome tjednu. Vidimo se ponovno u školi u ponedjeljak u jutro.

Pogledajte u uputama aktivnosti za današnji dan.

RADNI ODGOJ ( 2 SATA) -TAKTILNA PERCEPCIJA

KOMUNIKACIJA : REĆENICA

Čitamo i pišemo rečenice

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA ( učitejica Natali Žigo Štefuj)

Želim vam svima lijep i ugodan dan i dobro se odmorite tijekom vikenda.

 


Četvrtak, 12.11.2020.

Dragi moji,

pred nama su još dva dana nastave na daljinu. I dalje budite marljivi i vrijedni.

Danas su nam na rasporedu aktivnosti iz ovih područja, a kako ćete ih provesti pogledajte u uputama za današnji dan.

RADNI ODGOJ : TAKTILNA PERCEPCIJE

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE : SNALAZIMO SE U PROSTORU

Vježbamo stavljanje predmete U i NA

GLAZBENA KREATIVNOST: Slušamo pjesmice i plešemo

KOMUNIKACIJA: REČENICE

Pišemo i čitamo rečenice.

SKRB O SEBI: Priprema toplog napitka -čaj

INFORMATIČKA PISMENOST ( učitelj Goran Toth)- molim vas da u svoje bilježnice prepišete i nacrtate što sve možete raditi na računalu. Nastavni listć je u prilogu.

Želim vam svima ugodan i lijep dan, učiteljica Violeta

 


Srijeda, 11.11.2020.

Dragi moji,

došli smo tako i do sredine tjedna. Budite i dalje tako marljivi i vrijedni.

Danas nas očekuje ove aktivnosti.

VJERONAUK (učitelj Josip Radiković)- Prati upute u nastavnom listiću.

GLAZBENA KREATIVNOST: Slušamo pjesmici :Cin can cvrgudan i pokazujemo pokretima kako se šije vrećica, skupljaju žirevi u vrećicu i hrane svinjice.

https://www.youtube.com/watch?v=ZhGiGlYH4cg&ab_channel=DjecjizborLoptice-Topic

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: SNALAZIMO SE U PROSTORU

Pogledaj listić od ponedjeljka i ponovi gdje se što nalazi . Koristi riječ NA i govori cijelom rečenicom.

SKRB O SEBI: ČUVAMO SVOJE ZDRAVLJE

Uz pomoć listića objasni kako se osjećamo kada smo prehlađeni . Pokaži kako se moramo ponašati kada kišemo i kašljemo. Kako ispuhujemo nos .

RADNI ODGOJ:  RAZVOJ VIZUALNE PERCEPCIJE

Pomozi ježiću da pronađe put do jabuke.

Imenuj boje koje vidiš na slici.

LIKOVNA KREATIVNOST: Tonovi boja

Najprije klikni na ovaj link i ponovi boje : https://wordwall.net/hr/resource/2495431/razvrstaj-boje-sunce

Pogledaj upute za rad.

Želim vam svima lijep i veseli dan, učiteljica Violeta


Utorak, 10.11.2020.

Dragi moji,

evo nam novog dana. Pogledajte što nas sve čeka danas:

PSP (učiteljica Petra Petković)U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

RADNI ODGOJ:  RAZVOJ VIZUALNE PERCEPCIJE

Pomozite životinjama pronaći put do njihove hrane. 

SKRB O SEBI:  ČUVAMO SVOJE ZDRAVLJE

Uz pomoć sličica objasni kako se moramo ponašati da bi zaštitili svoje zdravlje i zdravlje drugih ljudi.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA VJEŽBE RAVNOTEŽE

Upute za današnje aktivnosti nalaze se u prlogu.

Želim vam lijep dan, učiteljica Violeta


Ponedjeljak, 9.11.2020.

Dragi moji,

evo nas opet na nastavi na daljinu. Budite i ovog tjedna aktivni i marljivi.

Kao i svakog tjedna ponedjeljak započinjemo učiteljicom Petrom i produženim stručnim  postupkom koji imate dva sata, a zatim slijede i ostale aktivnosti.

pogledajte što nas danas čeka.

Upute za rad nalaze se u prilogu.

PSP ( učiteljica Petra Petković) - U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

KOMUNIKACIJA – REČENICE

Danas čitamo rečenice.

RADNI ODGOJ –RAZVOJ VIZUALNE PERCEPCIJE  (LIKOVI)

 Prepoznajemo likove i nastavljamo niz.  Pokaži svaki lik na  listiću i imenuj ga.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROSTORNI ODNOSI

Vježbamo riječ NA

Ugodan i sretan dan vam želim, učiteljica Violeta 

 


Petak, 6.11.2020.

Dragi L.V. ovaj  tjedan je brzo prošao. Bio si jako vrijedan i marljiv. Nakon vikenda nastavljamo se družiti i dalje kroz nastavu na daljinu.

Za danas nas čeka još malo aktivnosti:

KOMUNIKACIJA: Recepcija pjesmice : Kakav tko ima rep

Pronađi pjesmicu u svojoj bilježnici, pročitaj je i prepiši velikim tiskanim slovima u svoju bilježnicu.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE : Snalaženje u prostoru

I danas vježbamo odnose. Pogledaj ponovno listić od jučer i cijelovitom rečenicom reci gdje se što nalazi. Sada ti stavi svoju olovku na pernicu, na stolac, na stol, na kauč i reci kamo si sve stavio olovku.

RADNI ODGOJ: Vidna percepcija (likovi)

Riješi kviz : https://wordwall.net/hr/resource/527778/matematika/geometrijski-likovi

https://wordwall.net/hr/resource/720011/matematika/geometrijski-likovi

Riješi nastavni listić

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA ( učiteljica Natali Žigo Štefulj) -

Uživaj u vikendu, dobro se odmori i puno se smiješi heart

Priloženi dokumenti:
nastavni listic.docx


Četvrtak, 5.11.2020.

Dragi L.V. nadam se da si se dobro naspavao i odmorio i da si spreman za nove aktivnosti.

Evo što nas danas čeka.

KOMUNIKACIJA – Recepcija pjesmice : Kakav tko ima rep

Pročitaj još jednom pjesmicu kakav tko ima rep i riješi nastavni listić. Imenuj svaku životinju koju vidiš na listiću te zaokruži životinje koje susrećemo u pjesmici. Dobro razmisli i odgovori koja to životinja repom tjera muhu. Pronađi je na sličici i zaokruži. I za kraj razmisli koja nam životinja govori repom kada je vesela, a kad je ljuta. Napiši njezino ime.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE : Prostorni odnosi ( U, NA)

 Danas vježbamo odnose U i NA

Uz pomoć listića od jučer ponovi gdje se nalazi jabuka, a gdje je sova.

A sada uzmi neki lagani predmet ili igračku koju najviše voliš i stavi je NA  glavu, NA ruku,  NA nogu, NA stol, NA ormarić, NA torbu, NA stolicu.

Riješi zadatak na ovoj poveznici:

https://www.liveworksheets.com/nr1287696gq

SKRB O SEBI: Čuvamo svoje zdravlje

Uz pomoć listića od jučer ponovi kako čuvamo svoje zdravlje.

Riješi kviz:  https://learningapps.org/12868861

Peri ruke često.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA -Sunožni i jednonožni poskoci u mjestu i kretanju s različitim zadatcima

Danas malo skačemo. Sada stavi na pod ljepljivu traku u razmaku od 10 cm. I pokušaj ponoviti vježbe skakanja koje su ti prikazane u ovome videu: https://www.youtube.com/watch?v=YPYv4LgRTy0&ab_channel=Kineziolo%C5%A1kametodika-MarkoBadri%C4%87

LIKOVNA KREATIVNOST:  Tonovi boja

Za rad ti je potrebna bijela i plava tempera. Ako nemaš tempere možeš koristiti i bojice.  Crtamo kišne kapi.

Slijedi upute (https://bit.ly/2XuXzsZ).

INFORMATIČKA PISMENOST ( učitelj Goran Toth) - molim vas da u svoje bilježnice prepišete i nacrtate što sve možete raditi na računalu. Nastavni listič je u prilogu.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš) - Otvori dokument Logopedske vježbe. U dokumentu se nalaze nizovi slika. Uz svaki niz slika postavljeno je pitanje. Pročitaj pitanje i odgovori uz pomoć slike. 

 


Srijeda, 4.11.2020.

Dragi L.V. ovaj tjedan nastavljamo naše  druženje u nastavi na daljinu.

Naše današnje aktivnosti su sljedeće:

VJERONAUK ( učitelj Josip Radiković) – L.V.: Pogledaj kratki video o Josipu Egipatskom na poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=povTx91ulR8

SKRB O SEBI – Čuvamo svoje zdravlje

Danas govorimo na koji način čuvamo svoje zdravlje. Uz pomoć prezentacije imenuj što sve moramo raditi kako bi bili zdravi.

Isprintaj listić te ga zalijepi u svoju bilježnicu i još jednom ponovi što je potrebno sve raditi kako bi bili zdravi.

KOMUNIKACIJA: Recepcija pjesme: Kakav tko ima rep, Zdenka Matijaš

Otvori listić Kakav tko ima rep i imenuj životinje koje vidiš na slici. Pronađi životinjama njihove repove i spoji ih sa crtom.

Danas čitamo pjesmicu Kakav tko ima rep. Otvori listić ovdje i pročitaj pjesmicu tri puta. KAKAV TKO IMA REP.docx

Pjesmicu zalijepi u svoju bilježnicu.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Snalazimo se u prostoru

Gdje se sada nalaziš? Gdje sjediš? Što se nalazi na stolu?

Danas govorimo o prostornim odnosima U i NA. Otvori nastavni listić i reci gdje se nalazi jabuka.

A gdje se nalazi sova? Govori cjelovitom rečenicom ( Jabuka je u košari. Sova je na ogradi).

RADNI ODGOJ: Vježbe percepcije: Likovi ( krug)

U svoju bilježnicu napiši naslov KRUG. Uz pomoć listića pronađi i zaokruži predmete koji su u obliku kruga. Imenuj predmete koje si zaokružio. Pronađi u svojoj sobi predmete koji imaju oblik kruga te ih nacrtaj.

GLAZBENA KREATIVNOST: Danas slušamo pjesmicu CIN CAN CVRGUDAN.

https://www.youtube.com/watch?v=ZhGiGlYH4cg&ab_channel=DjecjizborLoptice-Topic

Odslušaj pjesmicu tri puta i napiši naslov u bilježnicu.

Naka ti dan bude  ispunjen osmjehom i igrom.

Tvoja učiteljica Violeta


Petak, 30.10.2020.

Poštovani roditelji i dragi učenici, završili smo još jedan tjedan nastave na daljinu.

U ponedjeljak, 2. 11. 2020. i utorak, 3. 11. 2020. su jesenski školski praznici.  U školskim klupama vidimo se ponovno 4.11.2020. u jutro.

A prije jesenskih praznika idem još malo raditi:

RADNI ODGOJ ( 2 sata) : Danas dovršavamo naš mozaik od papira. Od kvadratića koje ste izrezali popunite do kraja vašu svijeću. Oko svijeće ispunite prostor plavim kvadratićima.

KOMUNIKACIJA : Rečenica

L.V: -  pročitaj riječi na listiću i spoji ih sa rečenicama koje određuju njihova značenja.

I.M. i S.G.- pročitajte svoje rečenice na listiću te ih prepišite velikim tiskanim slovima

TZK ( učiteljica Natali ŽIgo Štefulj) Hodanje s promjenom tempa 30 min, vježbe snage (učenici su dobili listić), slobodna igra u dvorištu.

Odmorite se lijepo. Čuvajte se i pazite. Vidimo se u srijedu u školi.heart

Vaša učiteljica Violeta


Četvrtak, 29.10.2020.

Dragi učenici!

Još su dva dana nastave na daljinu za ovaj tjedan pred nama. Ostanite aktivni i marljivi. Pogledajte današnje aktivnosti:

RADNI ODGOJ: Oblikovanje papira ( mozaik od papira – svijeća) –vježba

Ishod:- Pravilno koristi škare i reže papir na kvadratiće, lijepi papir unutar zadanih linija.

Danas radimo jedan prigodni mozaik od papira – svijeću.

Treba vam kolaž papir ili neki letak. Papiriće izrežite na kvadratiće . Na bijeli list papir nacrtajte jednu veliku svijeću. Plamen svijeće ispunite žutim i narančastim kvadratićima.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Dan svih svetih

Ishod: prepoznaje i imenuje počivalište za preminule, prepoznaje i opisuje običaje vezane uz Dan svih svetih

Približava nam se Dan svih svetih. Pogledaj prezentaciju https://bit.ly/2TI5m5v

Porazgovarajte s obitelji o grobljima koje posjećujete.

GLAZBENA KREATIVNOST: Glazbene igre

Ishod: Spontano se kreće  uz glazbu, tijelom oponaša zvukove kiše

 Poslušajte pjesmu „Ura“ https://www.youtube.com/watch?v=PaVdjOtrZsc

Kada u pjesmi čujete stihove „tik, tak, tik, tak“, gibajte se u ritmu gornjim dijelom tijela, kao što smo to radili u školi.

A sada pogledajte kako djeca stvaraju zvuk kiše. To smo i mi radili u školu. Gledajte video i zajedno s djecom oponašajte pad kiše.

https://www.youtube.com/watch?v=VOU5gAFV9v8&ab_channel=Julie%27sButterflySanctuaryandLearningChannel

KOMUNIKACIJA: Priča: Pod gljivom

Ishod: Prepoznaje i imenuje priču, imenuje likove iz priče, prepoznaje i opisuje radnju u priči

Pogledajte još jednom animiranu priču Pod gljivom na ovome link: https://www.youtube.com/watch?v=VHELlZQEaz4&ab_channel=MaliPrinc

Pronađite u bilježnici radni listić i odgovorite na pitanja

SKRB O SEBI: Dnevni obroci – ručak

Ishod: Uz verbalno i minimalno fizičko vođenje sudjeluju u pripremi ručka

Jučer smo pripremali doručak, a danas pripremamo zajedno sa našim mamama ručak.

Svi učenici sudjeluju u pripremi jednostavnih jela ( pranje salate, stavljanje tjestenine u vodu… ) i postavljanju stola uz verbalnu podršku i djelomično fizičko vođenje.

Ne zaboravite nakon ručka pospremiti stol.

INFORMATIČKA PISMENOST ( učitelj Goran Toth) -  molim vas da u svoje bilježnice prepišete glavne dijelove računala i nacrtajte ih. Nastavni listić je u prilogu.


Srijeda, 28.10.2020.

Dragi moji!

Dani nam brzo prolaze pa je već sredina tjedna. Pogledajte što nas danas čeka:

VJERONAUK ( učitelj Josip Radiković) – Prati upute s nastavnog listića.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Slušamo pjesme i sviramo udaraljkom po ritmu

Ishod: Prati ritam pjesme udaraljkama

Danas ćemo se malo zabavljati uz glazbu i bubnjeve. Bubnjeve ćemo načiniti od lonca i kuhača. Znači treba ti jedan lonac i kuhača.

Lonac okreni naopačke jer ćeš po njemu svirati kuhačom.

Slušaj pjesme pa uz  pjesme sviraj i prati ritam.

https://www.youtube.com/watch?v=PhQXBduyxNs&t=467s

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Brojevi do 20

Ishod: S.G – broji do 12, piše broj 12 i određuje količinu

           I.M.- zbraja u skupu brojeva do 10 uz pomoć konkreta

           L.V. – zbraja u skupu brojeva do 10 uz pomoć konkreta

S.G.- broji do 12 . pronađi u svojoj bilježnici sve brojeve do 12. Pokaži svaki broj i imenuj ga. Sada neka ti mama napiše jedan broj na papirić a ti reci koji je to broj.

Na svome radnome listići prebroji koliko ima svijeća i oboji ih, napiši broj 12 i pronađi broj 12 na listiću te ga oboji crvenom bojom.

I.M. i L.V  brojite od 1 do 20 i od 20 do 1

Napišite u bilježnicu sve brojeve do 20.

Riješite zadatke na nastavnim listićima koji su vam u bilježnici .

SKRB O SEBI: Obroci

Ishod: Imenuje obrok koji jede u jutro, uz minimalnu fizičku pomoć nanosi namaz na kruh

Danas radimo zdravi doručak. Prisjetimo se kada to jedemo doručak? 

 Uz pomoć roditelja odrežite šnitu kruha. Dragi roditelji lagono pridržavajte ruku učenicima dok režu kruh.

Odaberi jedan namaz koji želiš staviti na kruh. Samostalno polako nožem namaži kruh namazom. Popij čaj ili voćni sok.

RADNI ODGOJ: Obrada papira – presavijanje papira

Ishod : - Prateći demonstriranu radnju prasavija papir, povezuje rubove papirnatih trakica špagom u jednu cjelinu

Jučer smo imali zadatak izrezati narančasti papir na jednake trakice. Danas ćemo od tih trakica napraviti bundevu. A kako ćete to napraviti pogledajte u prilogu.

LIKOVNA KREATIVNOST: Boje

Ishod: prepoznaje i imenuje boje, slika izvedenim bojama

Danas ćemo ponoviti boje i slikati različitim bojama.

Otvorite ovaj link

  https://www.youtube.com/watch?v=wS8mWY_JuEU&ab_channel=vukotavuk

Nakon što ste ponovili boje odigrajte kviz na ovome linku :

https://wordwall.net/hr/resource/925449/priroda-i-dru%c5%a1tvo/boje

Prisjetimo se što ljudi beru u jesen na polju? Točno, beru kukuruz. Danas crtamo veseli kukuruz.

Najprije nacrtajte jedan klip kukuruza na bijelom papiru i kružićima nacrtajte zrna, a zatim i nacrtajte dva lista na tom klipu. Nakon što ste nacrtali kukuruz obojite ga raznim bojama, a da vam bude lakše zavirite u prilog pod nazivom VESELI KUKURUZ


Utorak, 27.10.2020.

Dragi učenici došao nam je utorak te nastavljamo s nastavom na daljinu.

Pogledajte što nas sve čeka danas.

PSP ( učiteljica Petra Petković) -U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

RADNI ODGOJ Rezanje škarama

Ishod: Pravilno drži škare u dominantnoj ruci, pokreće šaku pri otvaranju i zatvaranju oštrica škara te  izrezuje dijelove papira po označenim ravnim linijama pravilnim pokretima šake.

Danas ćemo pripremiti materijal koji nam je potreban da napravimo bundevu. Stavite ispred sebe jedan narančasti  kolaž papir i uz pomoć roditelja povucite ravne crte . Udaljenost između crta neka bude 1 cm. Sada kada ste povukli crte uzmite škare i režite papir po zacrtanim crtama. Režite polako i pratite liniju zadane crte. Izrezane trakice spremite u svoju bilježnicu jer će nam one trebati za sutra.

SKRB O SEBIObroci

Ishod: Prepoznaje i imenuje obroke. Prepoznaje hranu koju jede

Imenujte nazive obroka kad ih jedete – ujutro doručak, oko podneva ručak, navečer večeru. Ako se ne možeš sjetiti kako se koji obrok zove pogledaj u svoju bilježnicu.

Prije nego krenete jesti imenujte obrok koji jedete ( I.M.- mama će ti reći dali je to doručak, ručak, večera ili užina , a ti ćeš ponoviti za njom kako se zove obrok koji jedeš) i hranu koju jedete.

Nakon obroka ne zaboraviti očistiti stol i oprati svoj tanjur i pribor s kojim ste jeli.

Odigrajte memori – povezivanje doba dana s obrocima.

https://matchthememory.com/obroci

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KUTURA: Vježbe ramenog obruča s loptom

Ishod: Prepozna, pokaže, sportski rekvizit (lopta), imenuje boju, radi vježbe uz fizičko vođenje u skladu sa svojim motoričkim sposobnostima.

Danas radimo vježbe s loptom kojima ćemo ojačati naša ramena. Pa nam treba jedna lopta i mjesto na kojem možete  sigurno vježbati.

Najprije će vam mama pokazati kako morate izvesti vježbu, a zatim ćete je pokušati napraviti sami. Ako ne možete zamolite mamu da vam malo pomogne.

Iskoristite ovo lijepo sunčano vrijeme za igru u dvorištu i puno se smijte i igrajte.

 


Ponedjeljak, 26.10.2020.

 

Dobro jutro, dragi učenici i dobrodošli u još jedan tjedan nastave na daljinu.  Nadam se da ste svi zdravi i da ste se odmorili.

Poštovani roditelji skrećem Vam još jednom pozornost na praćenje web stranica škole te Vam prosljeđujem najnoviju obavijest ZZJZ:

" ZZJZ Međimurske županije obavještava sve profesore, roditelje i učenike da unatrag dva tjedna je veliki porast oboljelih od Covida 19  u cijeloj županiji tako da postoji već lokalno širenje zaraze.  Virus se vrlo lako i brzo širi te se možemo zaraziti na raznim mjestima. Iz tih razloga preporučaju da svi izbjegavaju javna okupljanja, velika druženja i slične događaje te da u svim zatvorenim prostorima nose maske i pridržavaju se socijalne distance.

U slučaju potrebe za kontaktiranje epidemiološke službe  telefonski broj je  098558811 (slanje SMS jer ih je teško dobiti) ili mail: epidemiologija@zzjz-ck.hr  gdje možete dobiti odgovore na dodatna pitanja. "

Dragi moji učenici danas nas čekaju ove aktivnosti:

PSP (učiteljica Petra Petković) – U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

KOMUNIKACIJA: Animirana priča : Pod gljivom

Ishod: -pažljivo prati animiranu priču u trajanju od 4 minute.

 Poslušajte najprije pjesmicu na ovom linku : https://www.youtube.com/watch?v=TV0zA_SJQtM&ab_channel=MaliPrinc

O kome je pjesmica. Kakav je šešir gljive muhare?

Danas ćete poslušati jednu priču pod nazivom POD GLJIVOM

Otvorite ovaj link i pažljivo pratite priču.

https://www.youtube.com/watch?v=VHELlZQEaz4&ab_channel=MaliPrinc

Kada ste priču pogledali i odslušali u svoju bilježnicu napišite naslov priče, nacrtajte gljivu i sve životinje koje su bile ispod gljive.

RADNI ODGOJ: Oblikovanje papira

Ishod: - pravilno drži škare u dominantnoj ruci, pokreće šaku pri otvaranju i zatvaranju oštrica škara te  izrezuje dijelove papira po označenim ravnim linijama pravilnim pokretima šake.

U vašoj bilježnici nalazi se nacrtana gljiva na bijelom papiru te crveni i smeđi kolaž papir.

Izrežite crveni i smeđi kolaž papir na trakice debljine 1 cm. Sada svaku trakice izrežite na kvadratiće .

Od crvenih kvadratića napravite klobuk gljive, a od smeđih kvadratića stapku gljive.

Sada izrežite od bijelog papira male krugove koje ćete zalijepiti na crveni klobuk gljive.

Rad umetnite u bilježnicu. I ne zaboravite očistiti svoje radno mjesto i oprati ruke.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:  Brojevi do 20

Ishod : S.G.- prepoznaje i imenuje broj 12, zapisuju broj 12 i povezuje broj s količinom

I.M. i L.V: -zbrajaju u skupu brojeva do 10 uz pomoć konkreta i slikovnih prikaza.

I.M.- broji od 1 do 20 i od 20 do 1. otvori listić u svojoj bilježnici. Zbroji i dopiši broj koji nedostaje.

L.V: -broji od 1 do 20 i od 20 do 1. prebroji svaki skup i napiši broj. Sada prebroji koliko životinja ima u oba skupa i opet napiši broj. Pročitaj što si napisao.

S.G.- Broji do 12 i zapiši svaki broj koji izgovoriš.

Prebroji koliko imaš čaša, šalica, bojica, flomastera.

Na svojem listiću pronađi broj 12 i oboji ga crvenom bojom. Oblikuj broj 12 od plastelina ,a zatim taj broj napiši u svoju bilježnicu u označene kvadratiće.

 

Svima želim ugodan rad i čuvajte svoje zdravlje.smiley


Petak, 16.10.2020.

Dobro vam jutro, dragi moji. Došli smo i  do zadnjeg dana nastave na daljinu u ovome tjednu. Idući tjedan vidimo se svi ponovno u školi.

A danas nas čekaju ove aktivnosti:

RADNI ODGOJ: Rad s umjetnim materijalima- mozaik od papira

Ishod : - trga papir na manje komadiće i lijepi ih unutar zadanih okvira

Pročitaj najprije pjesmicu u svojoj bilježnici pod naslovom „Jesen“.

Kakvu jesen voli dječak ? Zašto je jesen žuta? ( prisjeti se kakvo je lišće u jesen)

Danas ćemo se malo igrati papirima.

Pripremite žuti, crveni , smeđi i plavi papir. Papir presavite na pola i koristite samo polovicu papira.

Na bijeli papir nacrtajte jednu vazu kakva vam je prikazana u prilogu i u njoj dva velika lista.

Kada ste to napravili papire u boji potrgajte na manje komade, ali pripazite da ne budu preveliki ili premali. Sada ćete te papiriće koje ste potrgati lijepiti na crtež koji ste nacrtali.

Molim vas da se svatko potpiše na svoj rad i umetne ga u bilježnicu.

KOMUNIKACIJA:  Prepoznavanje i opisivanje predmeta i osoba na slici

Ishod:- prepozna i navodi osobe koje su na slici. Opisuje osobe u četiri karakteristike (spol, odjeća, boja odjeće, radnja) uz pomoć pitanja. Imenuje radnju koju izvode. Prepoznaje objekte na slici i godišnje doba.

U vašoj bilježnici nalazi se jedna slika. Dobro je pogledajte i odgovorite na pitanja koja se nalaze u bilježnici ( odgovore ne zapisujete).

S.G. i L.V: -odgovaraju cjelovitom rečenicom i pokazuju osobe i predmete na slici uz usmjeravanje pogleda na sliku .

L.V. odgovara izoliranim riječima s naglaskom na točan izgovor riječi i pokazivanjem osobe/ predmeta na slici.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (učiteljica Natali Žigo Štefulj) -Hodanje zadnom brzinom s povremenim trčanje -30min, dodavanje loptom u paru bacanjem s prsa. 


Četvrtak, 15.10.2020.

Dragi moji, došli smo i do četvrtka. Polovica tjedna nastave na daljinu nam je brzo prošla.

Ostanite i dalje tako marljivi i vrijedni kako ste bili i do sada.

A danas nas čekaju ove aktivnosti:

RADNI ODGOJ: Priprema smoothie napitka

Ishod: prepoznaje i imenuje namirnice koje su potrebne za pripremu napitka, sudjeluje u pripremi napitka prema svojim mogućnostima

Danas radimo smoothie. Pronađite u svojoj bilježnici recept za smoothie.

Pažljivo ga pročitajte. Koji sastojci su vam potrebni da napravite smoothie? Samostalno ogulite bananu. Uz pomoć mame narežite jabuku i krušku ( lagano pridržavate ruku učenika kada režu krušku i jabuku na komadiće).

Nakon što ste popili napitak operite svoju čašu.

smoothie.pdf

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Brojevi do 20

Ishod: Određuje količinu predmeta

Dragi moji danas malo brojimo.

L.V. i I.M. brojite od 1 do 20 i od 20 do 1

S.G. broji do 15.

Sada prebrojite koliko imate u svojoj kući stolica, prozora, vrata, ormara, žlica i vilica i sve to napiši u bilježnicu.

Odigraj igru (I.M., L.V.) :  https://wordwall.net/hr/resource/1262845/brojevi-do-20

S.G. odigraj ovu igru :https://wordwall.net/hr/resource/1430714/matematika/uparivanje-koli%c4%8dine-do-10

GLAZBENA KREATIVNOST: Dječja pjesmica: Kiša pada

Ishod : pjevuši melodiju pjesmice i ljulja se u ritmu pjesmice

Poslušajte pjesmicu: Kiša pada na ovom linku : https://www.youtube.com/watch?v=PsTqzJSUok4&ab_channel=JUHUHU

Pratite melodiju pjesmice pljeskanjem ruku i lagano se njišite u ritmu pjesmice.

KOMUNIKACIJA: Racepcija pjesmice : Pekar

Ishod : čita pjesmicu u skladu s jezičnim mogućnostima  i prepisuje pjesmicu velikim tiskanim slovima

Pronađite ponovo u bilježnici pjesmicu „Pekar". Pročitajte je jednom, a zatim je prepišite u svoju bilježnicu velikim tiskanim slovima.

SKRB O SEBI: Moje higijenske navike

Ishod:- prepozna, pokaže imenuje pojedina sredstva za osobnu higijenu, prepozna, navodi dijelove tijela za koja ih koristi. Navodi važnost higijene (zdravlje)

Tijekom dnevnih aktivnosti  (pranje ruku/zubi/kose, tuširanja, češljanja  ) imenujte pribor koji koristite, objasnite što perete tim priborom i zašto je važno da redovito održavamo osobnu higijenu.

Vodite i danas svoj dnevnik zdravih navika.

Odigraj igru memory :  https://wordwall.net/hr/resource/1557554/priroda-i-dru%c5%a1tvo/osobna-%c4%8disto%c4%87a

INFORMATIČKA PISMENOST ( učitelj Goran Toth) - molim vas da u svoje bilježnice  nacrtate i obojite laptop. Pročitajte definiciju laptopa. Nastavni listić je u prilogu


Srijeda, 14.10..2020.

Poštovani roditelji i dragi učenici, u nastavku je obavijest koja je danas bila objavljena na fb i webu škole. Molim Vas da pratite naše stranice.

"Poštovani roditelj i udomitelji! 

Obzirom na stalni rast broja oboljelih osoba od koronavirusa u Hrvatskoj, pozivamo vas na dodatnu suradnju u brizi za dobrobit svih naših učenika.  Ukoliko je netko iz vaše obitelji obolio od koronavirusa ili je u samoizolaciji, molimo da o tome što prije obavijestite razrednika vašeg djeteta kako bi škola mogla pravodobno preventivno  djelovati i zaštititi učenike i zaposlenike.

Zahvaljujemo vam na razumijevanju i suradnji!

Ravnateljica škole:

Dragica Benčik, dipl.def."

Dragi moji, došli smo i do srijede. Ostanite i dalje tako marljivi i vrijedni kao što ste bili i do sada.

Pogledajte što vas danas očekuje:

VJERONAUK (učitelj Josip Radiković)

GLAZBENA KREATIVNOST : Danas uživamo u pjesmi. Slušamo jesensku glazbu i pratimo ritam. Krećemo se i plješćemo u ritmu pjesama. Uživajte.

https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4

https://www.youtube.com/watch?v=JWBiY29GqRs

https://www.youtube.com/watch?v=k200S8EL-7U

https://www.youtube.com/watch?v=QZxLrg9wrQU

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Jesen

Ishod: - prepoznaje i opisuje obilježja jeseni, objašnjava rad ljudi u jesen i prepoznaje jesenske plodove

Uz pomoć radnog listića ponovimo što smo sve učili o jeseni.

JESEN.docx

SKRB O SEBI:  Higijenske navike

Ponovite kako se pravilno upotrebljava WC. Imenujte predmete u kupaonici. Poslije upotrebe WC-a obavezno peremo ruke.

Kako peremo zube? Operi zube samostalno. Što ti je bilo potrebno za pranje zubi?

Operite umivaonik. Ne zaboravite oprati umivaonik poslije svakog pranja zubi i ruku.

ZA KRAJ ODIGRAJ IGRU : https://learningapps.org/13957293 

RADNI ODGOJ: Pripremanje palačinki

Ishod : imenuje sastojke potrebne za palačinke, sudjeluje u pripremi palačinki( miješa, ulijeva, nanosi namaz), pere svoj tanjur i vilicu

Dragi moji danas nam je na redu pripremanje jedne fine poslastice. Palačinke. Najprije uz pomoć listića koji se nalazi u vašoj bilježnici imenujte sastojke koju su potrebni za pripremu palačinke. A sada pomoću recepta koji se također nalazi u vašoj bilježnici objasnite mami kako se pripremaju palačinke.

Zamolite mama da zajedno ispečete palačinke. Sudjelujte u pripremi na način da stavljate namirnice potrebe za palačinke, miješate smjesu i uz maminu pomoć uljevate smjesu za pečenje.

Uživajte u pripremi i degustaciji.

Ne zaboravite nakon jela uzeti svoj tanjur i vilicu i oprati .

palacinke (1).pdf

LIKOVNA KREATIVNOST: Imena boja

Ishod : prepoznaje i imenuje boje, crta zadanim bojama

Uzmite svoje bojice. Imenujte i pokažite jesenske boje (žuta , crvena, smeđa, narančasta, zelena).

Danas će te nacrtati jedan kišobran i ukrasiti ga jesenskim  bojama.

Likovna kreativnost- ispod kisobrana.docx

VJERONAUK - Pogledaj kratki animirani film o Noi na povernici https://www.youtube.com/watch?v=Yc4olpuRNOA


Utorak, 13.10.2020.

Dobro jutro svima. Danas nam je utorak. Nadam se da ste svi dobro i da ste spremni opet marljivo raditi i učiti.

Naše današnje aktivnosti su sljedeće:

PSP (učiteljica Petra Petković)

U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

RADNI ODGOJ: Razvoj vidne percepcije

Ishod: Prepoznaje i pronalazi jednake oblike te ih uparuje

Otvori listić pod nazivom „ Percepcija, vježbe 2“ Na listiću se nalaze dvije slike. Tko je na slikama. Prebroji koliko ima dječaka, a koliko djevojčica.

Pronađi dvije iste slike i u kvadratiće napišite brojeve slika koje su iste.

Pogledajte vježbu 10. Što je na slici? Vaš zadatak je da nađete potpuno iste jabuke i da ih obojite.

Kojom ste bojom obojali jabuke? Kada beremo jabuke?

Ovu aktivnost možete raditi cijeli tjedan . Iz slanog tijesta ili plastelina  radite čovječuljke kako vam je prikazano na slikama.

Evo što vam treba za slano tijesto: Pripremite u jednu posudu (plastičnu, da dijete slučajno ne baci i razbije je) jednu šalicu oštrog brašna (ne veliku, manju) i u drugu posudu jednu šalicu soli. Pokažite djetetu originalna pakiranja proizvoda i imenujte ga. Stavite djetetovu ruku u posudu s proizvodom, neka ga miješa i osjeti teksturu, a Vi imenujte što miješa. Nakon toga spojite proizvode u jednu posudu dodajte vode toliko da dobijete čvrsto tijesto. U tijesto stavite malo kave da dobijete smeđu boju. Formirano tijesto dajte djetetu da ga gnječi i opišite da ste od brašna, soli, vode i kave napravili tijesto. Nakon toga zajedno oblikujte tijesto u malu kuglicu i zmijice. Sada pogledajte slikovni prikaz i zaokružite sliku koju će dijete napraviti. Možete napraviti sve sličice ili dnevno po tri, ovisno kakvog je raspoloženja dijete.

SKRB O SEBI:  Brinem o svome zdravlju

Ishod:  navodi primjere redovnog održavanja osobne čistoće i provodi ih svakodnevno

Znamo koliko nam je higijena važna za naše zdravlje. Zato ćemo cijeli ovaj tjedan bilježiti svoje zdrave navike u tablicu koja vam se nalazi u bilježnici. I.M. i S.G. neka vam mame čitaju rečenice u tablici a vi stavljajte plus ili minus ili ako želite možete nacrtati smajliće ili tužniće ako nešto niste danas napravili. L.V. sam čitaš rečenice i stavljaš simbole, a mama samo prati što radiš i provjerava dali si razumi što si pročitao.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : Bacanje predmeta u vis i u dalj lijevom i desnom rukom

Ishod: - pokazuje pojam visine i daljine, baca predmet u vis objema rukama, baca predmet u dalj lijevom i desnom rukom.

 Zbog vremenskih uvjeta ovu aktivnost moramo izvoditi u kući te ne možemo koristiti loptu, ali možemo koristiti klupko od čarapa. Danas bacamo predmet u vis i u dalj lijevom i desnom rukom.

Pokažite svoju lijevu i desnu ruku. Ako nisi siguran zamoli mamu. Sada će ti mama pokazati gdje je visina , a gdje daljina pa ti ponovi to za njom.  Sada će mama baciti klupko objema rukama u vis, a ti ponovi to isto za njom. Kamo si bacio klupko?

Pokušajmo sada bacati klupko lijevom i desnom rukom u dalj. Mama će staviti stolicu na udaljenost od 1 metra, a ti pokušaj baciti klupko do te stolice.

Možeš se i natjecati s mamom. Tko će više i dalje baciti klupko čarapa.

Svima želim vesele trenutke druženja i dobru zabavu 


Ponedjeljak, 12.10.2020.

Dobro jutro dragi moji. Evo nas opet u nastavi na daljinu.  Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za nove aktivnosti.

A danas nas čekaju ove aktivnosti:

PSP (učiteljica Petra Petković) – Poslušajte pjesmicu pekar na ovome linku: https://www.youtube.com/watch?v=H2TfLMr7W0E&ab_channel=YellowMegaphone

A zatim je izvedite uz pljeskanje rukom. U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

KOMUNIKACIJA: Recepcija pjesmice: Pekar

Ishod: -odgovara na pitanja o slušanome tekstu u skladu s jezičnim razvojem

 Danas ste slušali i pjevali jednu  pjesmicu.  Koju ste to pjesmicu slušali i pjevali?

Sada otvorite svoju bilježnicu i pronađite današnji dan te pjesmicu Pekar. Pogledajte na sličici kako pekar izgleda pa ga najprije opišite. Što ima na glavi, kakve je boje, što ima odjeveno, što radi.

A sada pročitajte pjesmicu uz pomoć roditelja (L.V: čita pjesmicu sam)

O kome se pjeva u pjesmici? Pronađite tu osobu na sličici i zaokružite je.

Pročitajte pjesmicu još jednom i pokažite rukama što to pekar radi.

Pekar.docx

RADNI ODGOJ: Razvoj vidne percepcije

Ishod: - prepoznaje i povezuje iste oblike

Pronađite u svojoj bilježnici nastavni listić pod nazivom „Sjene“- imenuj što vidiš i pronađi sjenu zadanog predmeta.

Pronađi listić „ Izbaci uljeza“ – pokaži i imenuj svaki predmet koji je na sličici. Koji predmet se ne uklapa u zadani niz. Prekriži ga. Objasni zašto tu ne pripada.

Predskola-Sjene-1.pdf

ro-zapazanje-izbaci ujezA.pdf

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE : Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje.

Ishod: -prepoznaje osnovne namirnice potrebne za izradu kruha, prepoznaje pekarske proizvode, imenuje plodove zemlje

U petak smo obilježili jedan važan dan. Obilježili smo Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje te smo putem aplikacije zoom sudjelovali sa ostalim odjelima u predstavljanu naših radova od plodova. Tom prilikom nam je L.V: pročitao pjesmicu, a učitelj iz vjeronauka ispričao priču o kruhu. Puno smo pjevali i razgovarali.

Nas današnji zadatak je da na listiću pod nazivom „ Dan kruha“ prepoznaš i zaokružiš sličice osnovnih namirnica koje idu u kruh. Isto tako ih moraš i imenovati.

Na kraju nacrtaj jedan pekarski proizvod koji ti voliš jesti.

Dan kruha.docx

 

 


Petak, 2.10.2020.

Dobro jutro dragi. Došli smo tako i do petka , zadnjeg dana u ovom tjednu nastave na daljinu. Sljedeći tjedan vidimo se opet u školi, u jutarnjoj smjeni.

A za kraj radnog tjedna imamo ove aktivnosti:

RADNI ODGOJ: Prepoznavanje prehrambenih proizvoda

Ishod: prepoznaje prehrambene namirnice ( mesne prerađevine, pekarske proizvode, mliječne prerađevine, voće i povrće)  te određuje pilo i jelo.

Zamoli mamu da zajedno pogledate koje prehrambene proizvode imate u kući. Imenuj svaki proizvod koji vidiš. Koji od tih proizvoda možeš jesti? Što možeš piti?

Nacrtaj u svoju bilježnicu koje je tvoje najdraže jelo i pilo.

KOMUNIKACIJA: Prepoznavanje plodova jeseni

Ishod: Prepoznaje plodove jeseni na slikovnom materijalu i točno izgovara riječi

Poslušaj pjesmicu na ovoj poveznici:

https://www.youtube.com/watch?v=JWBiY29GqRs&ab_channel=MiKlinci

Uz pomoć radnog listića koji se nalazi u tvojoj bilježnici,  imenuj plodove jeseni. Pokaži prstom na svaki plod i imenuj ga rečenicom ( Ovo je jabuka).

Svakom plodu pridruži odgovarajući riječ. Pogledaj sličicu i pročitaj riječ.

Zabavi se slaganjem puzzli :

https://www.jigsawplanet.com/?rc=search&q=jesen&page_pl15=2

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (učiteljica Natali ŽIgo Štefulj)- Hodanje 45min, nakon hodanje ubacivanje loptice u nisko postavljeni koš (kantu) sa udaljenosti 1m-2m-3m.


Static HTML

Četvrtak, 1.10..2020.

Dobro jutro. Korak po korak i tako smo došli i do četvrtka i novog mjeseca LISTOPADA.

Danas obilježavamo MEĐUNARODNI DAN STARIJIH OSOBA.

Zagrlite svoje bake i djedova i poželite im sretan njihov dan.

Marljivo ste radili sve aktivnosti do sada pa nastavite i dalje tako biti marljivi i vrijedni.

Danas su nam na rasporedu ove aktivnosti:

RADNI ODGOJ : Poznavanje prehrambenih proizvoda

Ishod: Prepoznaje i imenuje prehrambene proizvode iz grupe voća, povrća, pekarskih proizvodi, mesne prerađevine, mliječne prerađevine

S.G.- mesne prerađevine:- imenuje meso, paštetu i salamu, pekarski proizvodi – imenuje kruh i peciva, mliječni proizvodi: - imenuje mlijeko, sir i jogurt

I.M: -imenuje: kruh, klipić, meso, sir, mlijeko, jabuku, krušku, šljivu, mrkvu, krumpir i luk

L.V:-imenuje pekarske proizvode, mliječne proizvode i mesne prerađevine te sezonsko voće i povrće

Otvori hladnjak i imenuj svu hranu koja se u njemu nalazi. Imenuj što se jede, a što pije.

Potraži u reklamnim letcima ( lidl, kaugland, konzum, plodine) prehrambene namirnice koje su pekarski proizvodi, mliječni proizvodi i mesni prerađevine. Izreži ih i zalijepi u bilježnicu. Ispod svakog proizvoda napiši kako se zove. Potraži sada voće i povrće. Imenuj, izreži i zalijepi u bilježnicu.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Ljudi u jesen

Ishod: prepoznaje i imenuje godišnje doba i povezuje ga s radom ljudi

Izađi u dvorište. Pogledaj u nebo. Što vidiš? Kakvo je vrijeme? Kakvu odjeću imaš? Jeli vani toplo ili hladno? Pogledaj drveće . Kakvo je lišće? Koje je sada godišnje doba?

Što tvoji roditelji rade u dvorištu i vrtu?

Otvori prezentaciju Jesen i ponovi što smo učili o obilježjima jeseni. A sada pogledaj što sve ljudi rade u jesen i opiši što vidiš na svakoj slici.

Koje se voće i povrće bere u jesen?

Otvori sada svoju bilježnicu sa današnjim danom i najprije u dnevnik nacrtaj kakvo je danas vrijeme, a zatim riješi listić sa današnjim danom.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Brojalica En ten tini

Ishod: izvodi brojalicu u ritmu beojalice

Uživamo u slušanju dječjih pjesama i brojalica.

Ponovimo pjesmicu „Jesenska pjesma“ na ovome linku:

https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4&ab_channel=RisboIzDrugeGalaksije

Ponovimo brojalicu  https://www.youtube.com/watch?v=CYL7cEPx0n8&ab_channel=JUHUHU

 Brojalicu najprije izvodi pljeskanjem ruku, a zatim pokazuj rukom svakog člana u ritmu brojalice.

KOMUNIKACIJA: Recepcija pjesme: Došla je jesen

Ishod: čita pjesmicu u skladu s jezičnim razvojem, odgovara na jednostavna pitanja uz pomoć slikovnog prikaza

U tvojoj bilježnici nalazi se pjesmica Došla je jesen. Pročitaj pjesmicu i odgovori na pitanja.

S.G.- Pažljivo poslušaj mamu kako čita pjesmicu. Pokušaj sada ti zajedno s mamom čitati pjesmicu. Svaku riječ koju pročitaš pokaži i prstom.

I.M.- Pažljivo slušaj kako mama čita pjesmicu. Pročitaj sada zajedno s mamom pjesmicu. A sada je pročitaj sam. Polako izgovaraj svaku riječ i pokaži je prstom.

L.V. – Pročitaj pjesmicu . Pazi na točku i zarez. Svaku riječ u pjesmici izgovori točno i glasno. Odgovori na pitanja cjelovitom rečenicom.

SKRB O SEBI: Čistoća je pola zdravlja

Ishod : provodi higijenu u određeno doba dana u obiteljskoj sredini

Provođenje higijene u određeno doba dana u obiteljskoj sredini (Ujutro - wc, puštanje vode, pranje ruku nakon upotrebe wc-a, umivanje, pranje zubi, čišćenje umivaonika od ostatka paste, čišćenje četkice za zube i čaše, oblačenje čiste odjeće za novi dan. Navečer -  tuširanje, pranje kose, čisto donje rublje, odlaganje prljavog donjeg rublja na za to predviđeno mjesto, oblačenje pidžame).

INFORMATIČKA PISMENOST (učitelj Goran Toth) - molim vas da u svoje bilježnice nacrtate tablet kakav koristimo na satu informatičke pismenosti! Obojite ga.Poslije pokušajte objasniti što sve na tabletu možemo raditi. Porazgovarajte o tome sa ukućanima. Nastavni listić je u prilogu.

 


Srijeda, 30.09.2020.

Dobro jutro!  Stigli smo tako i do srijede. A danas nas čekaju ove aktivnosti:

VJERONAUK ( učitelj Josip Radiković)-  Slijedi upute u priloženom radnom listiću. Poslušaj pjesmu mi želimo uzdić Isusa koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=d1jAX_X6ggA

 

GLAZBENA KREATIVNOST-  Brojalica : En ten tini

Ishod:- izvodi brojalicu u ritmu brojalice

Uživamo u slušanju dječjih pjesama i brojalica.

Ponovimo pjesmicu „Kad si sretan“ klikom na ovaj link

https://www.youtube.com/watch?v=nZTJ5A_Yb3M&ab_channel=MiKlinci

Slobodno se kreći, pleši i uživaj u pjesmi.

Otvori sada link : https://www.youtube.com/watch?v=CYL7cEPx0n8&ab_channel=JUHUHU i ponovi brojalicu En ten tini.  Brojalicu najprije izvodi pljeskanjem ruku, a zatim pokazuj rukom svakog člana u ritmu brojalice.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE : Vremenska obilježja i odjeća

Ishod:- opisuje vremenske prilike i povezuje ih s odjećom,  promatra, prati i bilježi vremenske promjene

Pogledaj van i reci mami kakvo je vrijeme.

Sada otvori bilježnicu i pronađi tablicu bilježenja vremenskih prilika. Koji je danas dan? Pronađi ga. Pokraj današnjeg dana  u kvadratić nacrtaj kakvo je vrijeme. Ako se vrijeme promijeni tijekom današnjeg dana i to isto nacrtaj pokraj prvog crteža i naznači kada je to bilo.

Sada otvori svoju bilježnicu sa današnjim danom i riješi zadatak pod UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE.

SKRB O SEBI: Slaganje odjeće

Ishod: prepoznaje i imenuje odjevne predmete, pravilno slaže tri odjevna predmeta

Iz svog ormara uzmi jednu majicu, jedne hlače i tri para čarapa( čarape raspari)

Složi majicu i hlače kako smo učili u školi te upari iste čarape. Ako ti zatreba pomoć zamoli mamu. Nemoj zaboraviti upotrijebiti čarobnu riječ : „MOLIM POMOĆ"

RADNI ODGOJ: Urednost i čistoća kod kuće

 Ishod:- aktivno sudjeluje u održavanju prostora za stanovanje čistim

Danas peremo prozore. Zamoli mamu da ti pomogne oprati jedan prozor u kući. Reci što radiš?

Imenuj pribor koji koristiš kada pereš prozor.  Nacrtaj taj pribor u svoju bilježnicu i napiši kako se zove.

LIKOVNA KREATIVNOST:  Igre s materijalima

Ishod: - prepoznaje i primjećuje  teksturu materijala

Izađi u svoje dvorište i pronađi tri veća otpala lista. Kakve su boje? Lagano rukom prođi po površini lista? Kakav je list? Glatki ili hrapav?

Listove koje si našao trebaš za današnji zadatak iz likovne kreativnosti.

Od materijala ti treba još bijeli i  crveni papir.

Otvori dokument likovna kreativnost i pogledaj što trebaš napraviti.

Uživaj u današnjem danu smiley

 


Utorak, 29.09.2020.

Dobro jutro dragi svi. Danas nam je utorak i čekaju nas ove aktivnosti:

PSP (učiteljica Petra Petković)- nastavni listić nalazi se u privitku smiley

RADNI ODGOJ: Urednost i čistoća kod kuće

Ishod: -aktivno sudjeluje u održavanju prostora za stanovanje čistim

 I danas sudjelujemo u čišćenju prostorija u kući. Uz pomoć nastavnog listića u svojoj bilježnici pod današnjim danom  izaberi aktivnosti spremanja i čišćenja koje ćeš danas raditi tijekom dana.

SKRB O SEBI: Razvrstavanje odjeće na prljavo i čisto

Ishod : -brine o vlastitoj higijeni, prepoznaje prljavu i čistu odjeću .

Pogledaj odjeću na sebi. Kakva je? Čista ili prljava? Što radimo sa prljavom odjećom?

Kamo si ti stavio svoju prljavu odjeću?

Uz pomoć nastavnog listića koji se nalazi u tvojoj bilježnici pod današnjim danom i nazivom SKRB O SEBI ponovi kamo ide prljava odjeća a kamo čista. Dobro promotri svaku sličicu te ih spoji sa ormarom ili košarom za prljavu odjeću.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA- Vježbe istezanja

Ishod:- sudjeluje u vježbama istezanja u skladu sa svojim motoričkim sposobnostima, razvija koncentraciju i potiče bavljenje tjelesnom aktivnošću

Danas se isto malo istežemo i to izvodimo par vježbica za jogu koje se nalaze u bilježnici pod današnjim danom i naslovom Tjelesna i zdravstvena kultura.

Pokušajte izvesti vježbe kako možete i kod svake vježbe brojite do 5. Iskoristite dan za jednu laganu šetnju.

 

 


Ponedjeljak, 28.09.2020.

Dobro jutro dragi moji. Došao je i naš red da se opet družimo u nastavi na daljinu.

Nadam se da ste se dobro odmorili i zabavili tijekom vikenda i da ste spremni za nove aktivnosti.

PSP (učiteljica Petra Petković- 2 sata)

U prilogu se nalazi nastavni listić za danas. 

 

KOMUNIKACIJARiječ, rečenica

Ishod: – čita riječi i  rečenice primjerene početnomu opismenjavanju, piše rečenice velikim tiskanim slovima

Otvori u  bilježnici stranicu sa današnjim danom . Pod nazivom KOMUNIKACIJA pronaći ćeš jednu kuvertu. Izvadi iz kuverte sličice i svaku sličicu imenuj. Sada pokušaj od sličica napraviti jednu rečenicu kako  je pokazano u bilježnici. Prva slikovna riječ ima malu crvenu točkicu. Rečenica mora imati tri riječi.

Pročitaj sada što si napisao. Ništa još ne lijepiš u bilježnicu. Sada ispod svake slikovne riječi stavi pisanu riječ koja se također nalazi u kuverti. Pročitaj što piše. Zamoli mamu da provjeri dali si točno složio rečenicu.  E sada možeš lijepiti onim redom kako si složio rečenicu. Prvo lijepi slikovne riječi u naznačene kvadratiće u bilježnici gdje piše slika, a zatim riječi u kvadratiće gdje piše riječ.

Kada si zalijepili prvu rečenicu, u označeno crtovlje rečenicu prepiši velikim tiskanim slovima i ponovno je pročitaj.

Sada možeš krenuti na drugu rečenicu. Radi sve isto kao i sa prvom rečenicom.

L.V: nakon što si napisao rečenicu i pročitao je dopuni rečenicu jednom riječju. Pogledaj primjer u bilježnici.

RADNI ODGOJ Urednost i čistoća kod kuće

Ishod:- aktivno sudjeluje u održavanju prostora za stanovanje čistim

Znamo koliko je važno da nam radno mjesto bude čisto. Isto tako je važno da nam i soba u kojoj boravimo bude čista, jer čistoća je pola zdravlja.

Tvoj današnji zadatak je da očistiš svoju sobu, a kako ćeš to napraviti prikazano ti je na listiću u bilježnici sa današnjim danom pod nazivom RADNI ODGOJ

Sve što radiš imenuj. Ako otvaraš prozor reci: "OTVARAM PROZOR"

28.9.-ro.docx

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Vremenska obilježja i odjeća

Ishod:- opisuje vremenske prilike i povezuje ih s odjećom,  promatra, prati i bilježi vremenske promjene

Pogledaj van i reci mami kakvo je vrijeme.

Sada otvori bilježnicu i pronađi tablicu bilježenja vremenskih prilika. Koji je danas dan? Pronađi ga. Pokraj današnjeg dana  u kvadratić nacrtaj kakvo je vrijeme. Ako se vrijeme promijeni tijekom današnjeg dana i to isto nacrtaj pokraj prvog crteža i naznači kada je to bilo( POPODNE).

Što imaš obučeno danas? Zašto imaš majicu dugih rukava i duge hlače?

U svojoj bilježnici otvori današnji dan i naslov Upoznavanje škole i radne okoline i riješi zadatak.

Sretno svima smiley

 

 

Priloženi dokumenti:
Psp- Petra Petkovic.docx
28.9.-ro.docx


Petak, 18.09.2020.

Dragi moj, došao nam je i taj petak. Zadnji dan nastave na daljinu u ovome tjednu. Idući tjedan vidimo se opet u školi u jutro. Veselim se našem ponovnom susretu. Odmorite se i uživajte u vikendu laugh.

Kako i doliči petku naše današnje aktivnosti biti će malo laganije, pa ćemo se opet malo zabavljati i igrati te malo čitati i pisati.

Pa krenimo:

RADNI ODGOJ ( 2 SATA) – Vježbe oralne motorike – puhanje

Ishod: Vježba mišiće lica, usta i jezika

Danas se zabavljamo opet puhanjem i prenošenjem kuglica vate slamkom iz jedne posude u drugu. Otvorite dokument  "Vježbe oralne motorike"  i pogledajte upute za današnje aktivnosti.

Vjezbe oralne motorike.docx

KOMUNIKACIJA:  Pjesma: Jesen na putu

Ishod: Prepisuje tekst velikim tiskanim slovima, pravilno oblikuje slova, zapisuje riječi i rečenice u crtovlje

Jučer smo čitali pjesmicu i odgovarali na pitanja, a danas prepisujemo pjesmicu u svoju bilježnicu.

Pišite polako i pazite kako oblikujete slova.

I.M. –piše u crtovlje označeno bojom, usmjeravati pozornost na stavljanje razmaka između riječi I pravilno oblikovanje slova te izgovor svakog slova koje se piše

L.V:- usmjeravati pozornost na pravilno oblikovanje slova U, V, O i D.

S.G. – usmjeravati pozornost na izgovor svakog slova koje se piše i na pravilno oblikovanje slova

Kada ste pjesmicu prepisali ponovno je pročitajte. 

Jesen na putu - pjesmica.docx

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA ( učiteljica Natali Žigo Štefulj) - 3 SATA - Šetnja 45 min, slobodna igra u dvorištu, lopta, ljuljačka...

-


Četvrtak, 17.09.2020.

Dragi moji,  pokucao nam i četvrtak na vrata i donio nam sljedeće aktivnosti:

RADNI ODGOJ: Vježbe oralne motorike –puhanje

Ishod: Vježba mišiće lica, usta i jezika.

I danas se zabavljamo puhanjem. Puhati možemo različite stvari : maslačak, vatu, perje,  puhati možemo i  kroz slamčicu.

A vaš zadatak je da najprije napravite par vježbi koje se nalazi u dokumentu : Vesele vježbe za pokretljivost jezika“

 Nakon što ste napravili vježbe uzmite vatu, napravite kuglice stavite ih na stol i pušite kroz slamčicu.

Svoje kuglice od vate pospremite u jednu kutijicu jer ćemo ih još trebati.

A kada izađete u šetnju na neku livadu potražite maslačke i pušite u njih. Nacrtajte što se desilo sa maslačcima.

vesele vjezbe za pokretljivost jezika.pdf

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE- Ponovno u školi (Osobe u školi)

Ishod: Navodi naziv svoje škole. Navodi što u školi rade učenici, a što učitelji. Imenuje učitelje koji ih uče iz pojedinih područja.

I danas ponavljamo naziv škole, imena prijatelja i što oni rade u školi, učitelje u školi i što oni rade. Potražite u svojim bilježnicama slike i odgovarajte na pitanja: S.G. I L.V: cjelovitom rečenicom, I.M. izgovara imena jednom riječju.

GLAZBENA KREATIVNOST: Slušanje glazbe i pjevanje : Jesenska pjesma

Ishod: Sudjelovati u izvedbi pjesme I prati je  pokretima tijela

I danas pjevamo pjesmicu. Ugodno se namjestite , poslušajte pjesmicu. Nakon što sste odslušali pjesmicu mama će Vam pročitati tekst pjesmice a vi ga popratite pljeskanjem ruku.

Sada pokažite znak za tiho, kako pada lišće, kako vjetar puše, kako ptice lete.

Otpjevajte pjesmicu još jednom.

U svoju bilježnicu napišite naslov pjesmice i nacrtajte jedno jesensko stablo.

KOMUNIKACIJA:-  Pjesma: Jesen na putu

Ishod: – Odgovara na pitanja o slušanome tekstu u skladu s jezičnim razvojem

U ponedjeljak smo čitali pjesmicu Jesen na putu. Pronađite pjesmicu u svojoj bilježnici i još jednom je pročitajte (S.G. zajedno sa mamom). A sada pronađite listić s pitanjima i odgovorite na pitanja uz pomoć sličica. Prvo odgovarate usmeno, a zatim zaokružite točan odgovor i napišite ga na crtu.

Jesen na putu- odgovaranje na pitanja.docx

SKRB O SEBI- Osobna higijena

Ishod: : Prepozna, pokaže imenuje pojedina sredstva za osobnu higijenu, prepozna, navodi dijelove tijela za koja ih koristi. Navodi važnost higijene (zdravlje)

Ovu aktivnost ćete napraviti prvu. Pokažite na sebi dijelove tijela i imenujte ih. Pokažite i imenujte dijelove tijela koje morate oprati u jutro. A sada brzo u kupaonu umiti se, oprati zube, očešljati se.

INFORMATIČKA PISMENOST (učitelj Goran Toth) - Molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kakvo bi htjeli imati ili ga već imate!! Nastavni listić je u prilogu.


Srijeda, 16.09.2020.

Dragi moji, dani nam brzo prolaze i već nam je srijeda. Znam da marljivo i vrijedno radite svoje radne zadatke i jako sam ponosna na vas.

A danas nas čekaju ove aktivnosti:

VJERONAUK ( učitelj Josip Radiković) -

GLAZBENA KREATIVNOST Jesenska pjesma

Ishod: Sudjelovati u izvedbi pjesme I prati je  pokretima tijela

Udobno se smjestite  na svome kauču ili fotelji i poslušajte pjesmicu o jeseni.

Pokažite prstom znak za tiho, pokažite rukama kako pada list, kako vjetar njiše grane.

Sada otpjevajte prvu kiticu pjesmice i rukama pokazujte radnje .

https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4&list=RDO-Kta1otiT4&index=1&ab_channel=RisboIzDrugeGalaksije

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE Ponovno u školi ( Osobe u školi)

Ishod: Navodi naziv svoje škole. Navodi što u školi rade učenici, a što učitelji. Imenuje učitelje koji ih uče iz pojedinih područja.

Danas ćemo malo ponavljati što smo sve učili o školi, učenicima i učiteljima.

Odgovorite na ova pitanja. (S.G:- poticati izražavanje cjelovitom rečenicom prema govornom modelu. L.V: poticati izražavanje cjelovitom rečenicom, I.M:- pokazuje osobe na nalog i imenuje ih jednom riječju).

-Kako se zove tvoja škola?

Kako se zovu tvoji prijatelji iz razreda?

-Kako se zove tvoja razrednica?

-Imenuj sve učitelje koje imaš na slikama u svojoj bilježnici i objasni što te oni uče.

-Kamo idemo kada posuđujemo knjige?

-Tko radi u knjižnici?

U svoju bilježnicu nacrtaj svoje prijatelje, učiteljicu i pomoćnicu Barbaru.

Osobe u skoli.docx

SKRB O SEBI- Osobna higijena

Ishod: Prepozna, pokaže imenuje pojedina sredstva za osobnu higijenu, prepozna, navodi dijelove tijela za koja ih koristi. Navodi važnost higijene (zdravlje)

Otvorite prezentaciju u kojoj ćeš ponoviti dijelove tijela i staviti ih na odgovarajuća mjesta.

https://nastavnimaterijalizadjecusteskocama.files.wordpress.com/2020/05/dijelovi-tijela.pptx

Riješi kviz osobna čistoća i čemu služi pribor za osobnu higijenu.

https://wordwall.net/hr/resource/2219871/priroda-i-dru%c5%a1tvo/osobna-%c4%8disto%c4%87a

Dobro pogledajte sličice, spojite ih s odgovarajućom riječi i objasnite što djeca rade.

https://wordwall.net/hr/resource/1993026/priroda-i-dru%c5%a1tvo/osobna-%c4%8disto%c4%87a

A sada odgovori na jedno važno pitanje: Što si ti sve radio u kupaonici kada si se probudio u jutro?

RADNI ODGOJ- Vježbe oralne motorike- Puhanje

Ishod: Vježba mišiće lica, usta i jezika

Zabavite se uz vježbe puhanja. Pripremite jednu manju plastičnu bocu, jednu staru čarapu, škare,

plastičnu zdjelicu, deterdžent za pranje suđa i malo vode. Uz pomoć mame napravi svoju vlastitu puhalicu. Kako ćete napraviti puhalicu pogledajte na listiću koji se nalazi u vašoj bilježnici i ovdje u dokumentima.

Radni odgoj-Vjezbe oralne motorike- puhanje.docx

LIKOVNA KREATIVNOST- Crte po toku i karakteru ( list )

Ishod: Crta različite crte i točke te ih prepoznaje i imenuje

Na smeđi ili žuti list papira nacrtajte jedan list. Crnim flomasterom list podijelite na nekoliko polja. Svako polje na listu ispunite različitim crtama i točkama.

Da bi vam bilo lakše shvatiti zadatak pogledajte u dokument "Crte po toku i karakteru."

Molim da listić samo umetnete u bilježnicu, nemojte ga lijepiti .

Crte po toku i karakteru (list).docx

VJERONAUK - Slijedite upute u priloženom radnom listiću.


Utorak, 15.09.2020.

Dragi moji danas nam je utorak i naš drugi dan nastave na daljinu. Nadam se da ste se dobro odmorili i obavili jutarnju higijenu te da ste spremni za nove zadatke, za koje znam da ih vrijedno i odlično obavljate.

Evo što nas danas čeka:

PSP (učiteljica Petra Petković)

U prilogu se nalazi nastavni listić za danas. 

RADNI ODGOJ: Urednost i čistoća radnog mjesta

Ishod: prepoznaje svoje mjesto za rad, razumije važnost održavanja radnog mjesta čistim, priprema potreban pribor za rad

Jučer smo ponovili što moramo sve učiniti kako bi mogli obavljati svoje radne zadatke. Danas ponovite iste radnje prije nego krenete s rješavanjem zadataka.

Znači obrišete krpom svoj radni stol, pripremite bilježnicu i pernicu, provjerite zašiljenost bojica i olovke. Ako je potrebno ošiljite ih sami.

SKRB O SEBI: Osobna higijena – pranje ruku

Ishod: Prepoznaje i imenuje pribor potreban za održavanje higijene ruku, prepoznaje situacije u kojima je važno prati ruke, pravilno pere ruke, razumije važnost pranja ruku

Pogledajte svoje ruke. Okrenite dlanove gore. Razmislite. Kakve su ruke? Čiste ili prljave?

Što trebamo raditi da ruke budu čiste?

Kako peremo ruke i koji pribor nam je potreban za pranje ruke ponoviti ćemo najprije uz pomoć slikovnog prikaza koji se nalazi u bilježnici. Pronađite listić u bilježnici s današnjim danom i naslovom Pranje ruku. Pokažite i imenujte pribor za pranje ruku te ponovite postupak pranja ruku. A sada otiđite zajedno sa mamom u kupaonicu i pokažite mami kako se ruke moraju prati i objasnite što se sve koristi za pranje ruku.

Sada kada ste tako lijepo oprali ruke ponovite još jednom uz pomoć nastavnog listića kada sve moramo prati ruke i objasnite zašto je važno da ruke budu čiste.

Higijena ruku.docx

PEREM RUKE.docx

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURAVježbe istezanja

Ishod: Sudjeluje u vježbama istezanja u skladu sa svojim motoričkim sposobnostima

Danas ćemo raditi vježbe istezanja kako bi se opustili i  ojačali  tijelo.

Pronađite mjesto u kući gdje možeš izvoditi vježbe, stavite na pod prostirku, ali pazite da se ne kliže po podu.

Sada smo spremni za izvođenje vježbi istezanja, a  mama će ti pomoći da ih izvedeš.

Iskoristite današnji dan i provedite ga u šetnji ili igri vani u dvorištu.

Vjezbe istezanja.docx


Ponedjeljak, 14.09.2020.

Dobro jutro svima. Nadam se da ste se dobro odmorili i naspavali. Počeo je naš prvi radni dan  nastave na daljinu.

Prije nego krenete sa radom operite ruke sapunom. Nadam se da ste jutarnju higijenu obavili ( umili se, oprali zube, očešljali se, obukli čistu odjeću).

Evo što nas danas sve čeka:

PSP (učiteljica Petra Petković)

Dragi učenici, nažalost, naše zadatke ćemo obavljati samo ovako na daljinu. U prilogu se nalazi nastavni listić za danas. Sretno svima u ovom tjednu nastave na daljinu!

KOMUNIKACIJA Pjesmica : Jesen na putu

U Vašoj bilježnici nalazi se pjesmica Jesen na putu. Pjesmicu smo već čitali u školi, a vaš današnji zadatak je da prvo sami pronađete pjesmicu u bilježnici, a zatim je zajedno s mamom pročitate tri puta tijekom današnjeg dana.

S.G.- Pažljivo poslušaj mamu kako čita pjesmicu. Pokušaj sada ti zajedno sa mamom čitati pjesmicu. Svaku riječ koju pročitaš pokaži i prstom.

I.M.- Pažljivo slušaj kako mama čita pjesmicu. Pročitaj sada zajedno sa mamom pjesmicu. A sada je pročitaj sam. Polako izgovaraj svaku riječ i pokaži je prstom.

L.V. – Pažljivo slušaj kako mama čita pjesmicu, a zatim je pročitaj sam. Pazi na točku i zarez. Svaku riječ u pjesmici izgovori točno i glasno.

Jesen na putu - slikopjesma.png

RADNI ODGOJUrednost i čistoća radnog mjesta u kući

U školi smo puno govorili o čistoći radnog mjesta. Danas ponavljamo o čistoći i urednosti radnog mjesta kod kuće pa ćete prvo napraviti ovu aktivnost.

Pronađite mjesto uz pomoć roditelja na kojem ćete uvijek učiti. Zajedno s mamom obrišite stol. Uzmite iz torbe svoju pernicu i bilježnicu i stavite je na stol. Kada ste završili sa radom pernicu i bilježnicu stavite ponovo u svoju školsku torbu. A da vam bude lakše sve to i napraviti otvorite dokument pod nazivom : Urednost i čistoća radnog mjesta u kući.

RO, Urednost i cistoca radnog mjesta u kuci.pdf

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Razredna pravila

Puno smo govorili o pravilima ponašanja u školi koja su nam sada nova.

Uz pomoć nastavnog listića koji se nalazi u tvojoj bilježnici pod nazivom Razredna pravila pokaži svaku sličicu i objasni mami kako se to moramo ponašati kada smo u školi. Izaberi sličice i pokaži kako se moramo ponašati kada kišemo ili kašljemo i kada idemo u dućan sa mamom.

Razredna pravila.docx


E-DNEVNIK

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
25.11.2020. 23:01
INFO Najava radova u Puli 1. 12. 2020. 00:00 – 02:00
Postovani, U utorak, 1. prosinca 2020., u vremenu od 00:00 do 02:00 sata davatelj TK usluge Hrvatski Telekom d.d. izvoditi ce radove na medjugradskoj vezi izmedju Pule i Zagreba, uslijed ... The post INFO Najava radova u Puli 1. 12. 2020. 00:00 – 02:00 appeared first on CARNET .

24.11.2020. 14:14
CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa
U jednom od najvećih slučajeva curenja podataka u povijesti više od 23 000 baza podataka postalo je javno dostupno. Za kolekciju baza se vjeruje kako je potekla s privatnog hakerskog ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju