preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

 

Poštovani roditelji, dragi moji učenici!

 

Nalazimo se na početku nove školske godine. Nadam se da ste se lijepo odmorili te se radujem što ćemo zajedno zakoračiti u nove pobjede.

Već sam Vas obavijestila o početku nastavne godine i njenim specifičnostima. Nastava je organizirana prema uputama Ministarstva odgoja i obrazovanja u skladu s poštivanjem mjera prevencije bolesti Covid-19. Učenici će jedan tjedan biti uključeni u online nastavu te ćete u tom periodu na ovoj stranici moći preuzimati materijale za vježbanje i ponavljanje nastavnog sadržaja kod kuće, dok ćemo drugi tjedan nastavu imati u školi, u jutarnjoj smjeni u trajanju od 7.30 do 11.05 sati. U prijevozu, na ulazu u školu i u školi svakodnevno će se provoditi adekvatne mjere higijensko-epidemiološke zaštite. Čuvajmo sebe i svoje zdravlje!

Kao i do sada, ostat ćemo u kontaktu putem maila, vibera i telefonskih poziva. Pišite, zovite i pitajte imate li bilo kakvih pitanja.

 

Dragi moji vrijedni učenici, želim vam sretan početak nove školske godine te puno školskih i osobnih uspjeha i zadovoljstva! 

 

Lijep pozdrav,

razrednica Blanka Horvat


26.11.2020., četvrtak

Zadaci za učenika S.V: 

1. Skrb o sebi - Pogledati radni listić na temu Struja - imenovati predmete u izvornoj stavrnosti i kod kuće, odrediti koji kućanski uređaji rade na struju.

2. Vjeronauk (učiteljica Sanja Bratinšćak)

3., 4. Radni odgoj - Vrhom jezika kušati limun pa odrediti kakvog je okusa (kiseli), isto ponoviti s čokoladom i odrediti je li kisela ili slatka; razvrstati slike slatkih i kiselih namirnica u tablici - ako ih učenik ima kod kuće, kušati i komentirati njihove okuse.

5. Likovna kreativnost - Prisjetiti se jučerašnjih videozapisa o životinjama pa obojiti prikladnim bojama (kao u izvornoj stvarnosti) slike životinje iz priloga.


25.11.2020., srijeda

Poštovani roditelji, ovdje se nalaze zadaci za današnju nastavu na daljinu za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Riješiti kviz na ovoj poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/7459923/gdje-%c5%a1to-radimo​ .

2., 3. Komunikacija - Ponoviti po jučerašnjem nastavnom listiću što nam životinje daju te pogledati kratke priče o životinjama na ovim poveznicama: 

https://www.youtube.com/watch?v=B5d03vaAhLc&ab_channel=JUHUHU

https://www.youtube.com/watch?v=s2Y5CdPTbOA&ab_channel=JUHUHU

https://www.youtube.com/watch?v=GQnGCNQao3k&ab_channel=JUHUHU

4. Upoznavanje škole i uže okoline - Promotriti sliku kuće pa imenovati prostorije i kućanski inventar koji se nalazi u njima te odrediti za što nam služi.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ponoviti vježbe oblikovanja utezima (svaku vježbu po 20 ponavljanja).


24.11.2020., utorak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - U radnom listiću najprije imenovati pa spojiti pojedino posuđe s prehrambenim (životinjskim) proizvodima: U tavi pečemo jaja, u loncu kuhamo jaja, u džezvi grijemo mlijeko, u staklenci čuvamo med.

2. Komunikacija - Uz vizualnu podršku imenovati domaće životinje sa slika i odrediti što nam one daju; odgovoriti na pitanje: Tko daje mlijeko? i na pitanje u inverziji: Što daje krava?.

3. Glazbena kreativnost - Pjevati pjesmu s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=hFTPw1PhQ4U&ab_channel=MiKlinci (u školi smo pjevali farma djeda Mile umjesto strica Đima).

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) - 


23.11.2020., ponedjeljak

Poštovani i dragi roditelji, u nastavku se nalaze zadaci za učenika S.V. za današnju nastavu na daljinu.

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti vježbe uz priloga - neka svaku vježbu najprije demonstrira roditelj; umjesto boca učenik može koristiti spravu s funkcijom utega koju ima kod kuće.

2. Komunikacija - Ponoviti imenovanje dijelova tijela životinja uz vizualnu podršku iz nastavnog listića (Ptica ima kljun, riba ima peraje... itd.).

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Ponoviti (ako je potrebno uz pomoć nastavnog listića) što radimo u kupaonici i kuhinji te sada uz pomoć slika odrediti što radimo u spavaćoj sobi i dnevnom boravku; pokazati i imenovati prostorije u svom domu (Ovo je kupaonica, ovo je... itd.).

4., 5. Radni odgoj - U nastavnom listiću zaokružiti svoje ime (vježbe vizualne percepcije).


20.11.2020., petak

Poštovani roditelji i dragi učenici,

evo nas na kraju još jednog tjedna nastave na daljinu. Nadam se da ste dobro, da ste bili vrijedni, ali da ste se i odmorili te da s radošću iščekujete ponedjeljak. U nastavku se nalaze zadaci za učenike za današnju nastavu. 

1. Glazbena kreativnost - Ponoviti vježbu lupkanja o stol u ritmu: dlan-šaka-šaka (pa kasnije dlan-dlan-šaka).

2., 3. Radni odgoj - Prošli tjedan radili smo eksperiment s mokrom i suhom maramicom te su učenici na različitim materijalima određivali koji je mokar, a koji suh. Današnji zadatak je odrediti isto na slici u radnom listiću te odgovoriti zašto je određeni predmet mokar (uzorčno-posljedične veze).

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Iz predmeta skrb o sebi učili smo o prostorijama doma: kupaonici i kuhinji. Današnji zadatak učenika je pomoću slika odrediti funkcije tih prostorija (Što gdje radimo). 

 

Ugodan ostatak dana i vikend, lijep pozdrav svima!

Razrednica Blanka Horvat


19.11.2020., četvrtak

1. Skrb o sebi - Prošli tjedan učili smo o kuhinjskim uređajima i kuhinjskom priboru. Današanji zadatak učenika je ponoviti kako se zovu, pronaći ih u svom kućanstvu i odrediti za što nam služe (odgovoriti na pitanja iz priloga).

2. Vjeronauk - Pogledaj priču o svetom Martinu koja se nalazi na poveznici https://vjeronaucni-portal.com/prica-o-svetom-martinu-kratki-animirani-film/
Uz pomoć ukućana nacrtaj kaput koji je Martin poklonio siromašnom čovjeku.

3., 4. Radni odgoj - Riješiti radni listić iz priloga na temu vruće/hladno.

5. Likovna kreativnost - Odabrati jedan vrući ili hladni predmet iz prethodnog radnog listića i pokušati ga nacrtati samostalno.


17.11.2020., utorak

1. Srb o sebi - Imenovati prostoriju u domu - kuhinju - Što radimo u kuhinji? (U kuhinji kuhamo i pečemo hranu, peremo suđe...); riješiti kviz na poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/7011605/%c5%a1to-je-u-kuhinji

2. Komunikacija - Ponoviti dijelove tijela životinja po slikovnom prikazu u jučerašnjem radnom listiću/u bilježnici.

3. Likovna kreativnost - Zapaliti lampaš (18.11. - Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje) i obojiti plavom bojom nebo iza bijele golubice. Kljunu golubice docrtati zelenu maslinovu grančicu.  

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura : Hodanje 30 min sa promjenom brzine (sporije-pa brže-sporije...).Nakon zagrijavanja slijede vježbe ravnoteže u prilogu.

6 . Socijalizacija - Dobar dan. Danas nastavljamo gdje smo jučer stali. A, stali smo kod osmijeha smiley. - Jeste li čuli da je smijeh lijek? Treba se smijati što više. Zato, klikni na ovu poveznicu pogledaj, zapleši pa se i ti osmjehni. Ugodan dan-učiteljica Zita wink

https://www.youtube.com/watch?v=BRjXfR-oHm8

 

 

Poštovani roditelji i učenici,

zbog ranije spomenutog praznika sutra nema nastave, s nastavom na daljinu nastavljamo u četvrtak. Želim vam ugodan dan!

Lijep pozdrav,

razrednica Blanka Horvat


16.11.2020., ponedjeljak

Poštovani i dragi učenici,

u nastavku možete preuzeti zadatke za današnju nastavu na daljinu. Nadam se da ste svi dobro, šaljem puno pozdrava!

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti dvije serije po 10 ponavljanja vježbi oblikovanja iz priloga. Neka svaku vježbu naprijed demonstrira roditelj pa učenik izvede samostalno.

2. Komunikacija - Riješiti radni listić (učenici E.Č. i P.P. spojiti u svojim bilježnicama) na temu dijelova tijela životinja; na slikama imenovati pojedine tijelove tijela i životinje.

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Riješiti radne listiće iz mapa na temu isto/različito.

4., 5. Radni odgoj - Ponoviti eksperimente s vrućom i hladnom vodom te mokrom i suhom maramicom - odrediti što je vruće, a što hladno, odnosno što je mokro, a što suho.

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Dobar dan svima! Evo nas opet zajedno smiley. Danas ćemo razgovarati o SREĆI. - Sreća je kada se netko smije; Sreća je kada se radujemo mami i tati; Sreća je kada se radujemo sestri ili bratu; Reci, što je za tebe sreća? Otvori video klip i pogledaj kako tvoji vršnjaci doživljavaju sreću smiley. Do sutra-puno osmjeha vam želim.

https://www.youtube.com/watch?v=WYhhX0vSC7o

 

 


13.11.2020., petak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Glazbena kreativnost - Lupkati rukom u ritmu u paru: šaka-šaka-dlan (prvo sporim tempom pa postepeno ubrzavati); kasnije lupati šaka-dlan-dlan i sl. varijacije na temu.

2., 3. Radni odgoj - Neka roditelj pred učenika stavi 2 maramice te jednu maramicu namoči vodom - zadatak učenika je opipati maramice i odrediti koja je mokra, a koja suha. Ponoviti isto sa spužvicom za pranje suđa i različitim drugim predmetima iz kućanstva te imenovati na slikama iz priloga što je suho, a što mokro.

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - U radnom listiću u svakom redu odrediti koja su dva lika ista te ih zaokružiti.

Dragi S., želim ti puno uspjeha u rješavanju zadataka i ugodan, veseli vikend!

Lijep pozdrav, čujemo se uskoro!

Razrednica Blanka Horvat


12.11.2020., četvrtak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Imenovati kuhinjske uređaje i kuhinjski pribor sa slika pa ga pronaći u svom kućanstvu.

2. Vjeronauk (Sanja Bratinšćak) - uz pomoć roditelja pročitati slikopriču o svetom Martinu koja se nalazi u privitku

3., 4. Radni odgoj - Ponoviti vježbu vruće/hladno s vodom i sličicama, odrediti što je vruće, a što hladno.

5. Likovna kreativnost - Slikati prema uputama iz priloga. 


11.11.2020., srijeda

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Igrati igru u aplikaciju na ovoj poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/6657534/kupaonski-pribor​ ; u svakodnevnim situacijama poticati samostalnost u obavljanju osobne higijene i održavanju čistoće kupaonice.

2., 3. Komunikacija - Razgovarati o kućnom ljubimcu uz podršku iz priloga. 

4. Upoznavanje škole i radne okoline - U radnom listiću u svakom redu odrediti koji je geometrijski lik različit od drugih.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Dodavati se loptom u paru (bacati i hvatati). 


10.11.2020., utorak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - U radnom listiću zaokružiti pojedini kupaonski inventar i kupaonske uređaje/pribor (najprije imenovati i zaokružiti umivaonik s desne strane pa ga pronaći i zaokružiti na slici lijevo).

2. Komunikacija - U radnom listiću spojiti slike kućnih ljubimaca i mjesta u kojima oni žive/borave.

3. Glazbena kreativnost - Uz pomoć izrezati slike šake i dlana iz priloga pa uvježbavati lupkanje o stol u ritmu slijedeći slikovni prikaz (za pomoć pri izvođenju vježbe pogledati videozapis na viberu).

4.,5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) : Vježbe za jačanje mišića : čučnjevi, podizanje pogrčene noge (lijeve i desne), podizanje ruku iznad glave i spuštanje u pretklon (dodirnuti prste ili gležnjeve), stati na povišenje (lijeva noga gore - lijeva noga dolje)-stepenica stolica i slično može poslužiti kao povišenje,sklekovi sa spuštenim koljenima.

Sve vježbe ponavljamo 10 puta (lijeva i desna strana).


9.11.2020., ponedjeljak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti po 20 ponavljanja svake vježbe velikom/pilates loptom opisane u prilogu.

2. Komunikacija - Ponoviti da su kućni ljubimci životinje koje žiive u kući s ljudima, ljudi ih hrane i brinu o njima; uz vizualnu podršku pročitati koji kućni ljubimac gdje živi.

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Uz podršku u obliku spajanja točkica nacrtati krug, trokut, kvadrat i pravokutnik (umjesto printanja radnih listića, roditelj točkice može nacrtati u bilježnicu, a učenik ih spojiti). 

4., 5. Radni odgoj - Usporediti koja je voda vruća,a koja hladna (staviti u jednu čašicu vodu ugrijanu u kuhalu, u drugu vodu iz hladnjaka, dati učeniku neka opipa rukom i neka kuša); također na slikama iz priloga odrediti što je vruće, a što hladno.


6.11.2020., petak

1. Glazbena kreativnost - Poslušati i pjevati pjesmu:https://www.youtube.com/watch?v=AzWl1XRM2LY&ab_channel=Croman - pratiti glazbu tijelom: u ritmu lupkati dlanom o stol, nogom o pod ili pjeskati.

2., 3. Radni odgoj - Riješiti isprintane zadatke iz učeničkih mapa na temu geometrijskih likova.

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Ponoviti gradivo o geometrijskim likovima i riješiti kviz na ovoj poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/6300254/geometrijski-likovi

Priloženi dokumenti:
Blistaj blistaj.pdf


5.11.2020., četvrtak

1. Skrb o sebi - Pogledati radni listić, imenovati pojedini kupaonski namještaj na slici i pokazati ga u izvornoj stvarnosti; riješiti radni listić (prekrižiti namještaj koji ne pripada kupanici).

2. Vjeronauk  - Pogledaj kratku priču o svetom Franji koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=d1ofc3hjCOM. Oboji sliku svetog Franje koja se nalazi u privitku.

3., 4. Radni odgoj - Riješiti isprintane zadatke iz učeničkih mapa (grafomotoričke vježbe).

5. Likovna kreativnost - Od kolaž papira uz podršku roditelja i vizualnu podršku iz priloga izraditi svog kućnog ljubimca (nacrtati geometrijske likove, izrezati po liniji, zalijepiti) ili isti nacrtati i obojiti drvenim bojicama.

 


4.11.2020., srijeda

Poštovani roditelji, 

ovdje se nalaze zadaci za nastavu na daljinu:

1. Skrb o sebi - U kvizu odrediti koje prostorije i koji kućanski inventar se odnosne na kupaonicu: https://wordwall.net/hr/resource/6267811

2., 3. Komunikacija - Razgovarati o svom kućnom ljubimcu: odrediti koja je životinja, kako se zove, koliko ima godina, kako izgleda (velik/malen, boja), kako se glasa, što jede, gdje spava i dr.

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Ponoviti geometrijske likove: krug, trokut, kvadrat, pravokutnik, vježbati ih crtati i igrati igru na ovoj poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/6040927/geometrijski-oblici

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbati loptom slijedeći vježbe u prilogu, ponoviti svaku vježbu 20 puta.


30.10.2020., petak

Poštovani roditelji,

danas je zadnji dan nastave prije početka jesenskog odmora učenika. Nastava ponovno počinje u srijedu, 4. studenog, kada ćete moći preuzeti zadatke za nastavu na daljinu.

Zadaci za učenike P.P. i S.V.: 

1. Glazbena kreativnost - Poslušati i reproducirati pjesmu na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=AzWl1XRM2LY&ab_channel=Croman ; za pomoć pri reproduciranju koristiti slike iz priloga. 

2.,3. Radni odgoj - Obojiti geometrijske likove prema zadanim uputama (S.V. i imenovati krug, trokut, kvadrat i pravokutnik). 

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Upaliti svijeću (lampaš) za blagdan Svih svetih, pokazati prstom/odgovoriti gdje idemo sa svojom obitelji na blagdan Svih svetih (na groblje), što stavimo na grob (cvijeće, svijeću), za koga palimo svijeću (baku, djeda, prabaku); obojiti slike u radnom listiću.

 

Logopedske vježbe P.P. - Otvori radni listić Logopedske vježbe_PP_30_10 i slijedi upute.


29.10.2020., četvrtak

Zadaci za današnju nastavu na daljinu za učenika P.P. i učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Ponoviti vježbe otkopčavanja i zakopčavanja.

2. Vjeronauk (učiteljica Sanja Bratinšćak) -Poslušaj pjesmu " Ja volim Isusa" koja se nalazi na poveznici  https://www.youtube.com/watch?v=bE_HWpbSm0k Pohodi sa svojim ukućanima groblje. Izreci ili pokaži gdje ljudi žive nakon što umru. Učenik S.V. -  izreci kratku molitvu za pokojne.

3., 4. Radni odgoj - Učenik P.P. obojiti kišobran prema zadanim bojama (radni listić Kišobran_boje),

učenik S.V. u svakom redu odrediti koja je boja tamna, a koja svijetla (imenovati: tamnozelena, svijetlozelena... itd. - radni listić Svijetle i tamne boje).

5. Likovna kreativnost - Povodom blagdana Svih svetih (1.11.) prisjetit ćemo se naših najmilijih i zapaliti jedan lampaš te od kolaž papira uz podršku roditelja i prema uputama iz priloga izraditi lampion.

Logopedske vježbe
P.P. - Otvori radni listić Logopedske vježbe_PP_29_10 i slijedi upute.

 


28.10.2020., srijeda

Zadaci za učenika P.P. i učenika S.V. za današnju nastavu na daljinu:

1. Skrb o sebi - Vježbati otkopčavati i zakopčavati različite zatvarače na čičak, patent, dugmad i kopče na majicama, jaknama, hlačama i dr. - za vježbu fine motorike te podizanje razine samostalnosti i generalizaciju na svakodnevne aktivnosti odijevanja (vještine oblačenja i svlačenja).

2., 3. Komunikacija - Učenik P.P. pogledati pojedine namirnice u radnom listiću Čitanje_kupovina pa ih potražiti u svom kućanstvu i pokazati (za lakše razumijevanje upute neka prvu namirnicu pokaže roditelj). Za namirnicu koje nema u kući, pokazati gestom i verbalizirati "Nema." - poticati učenika da ponovi isto.

Učenik S.V. pogledati sliku u radnom listiću i odgovoriti odgovorom Da ili Ne (roditelj nakon postavljene konstatacije pita: Da ili ne?).

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Upariti (pokazati prstom) novčanice i kovanice iz radnog listića s novčanicama i kovanicama u izvornoj stvarnosti; riješiti radni listić Novac_uparivanje - spojiti prema boji i obliku.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti vježbe iz priloga.


27.10.2020., utorak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Vježbati otkopčavanje i zakopčavanje različitih patentnih zatvarača, velikih i malih dugmadi na različitim odjevnim predmetima, kopči na remenu i dr. 

2. Komunikacija - Ponoviti jučerašnju priču o kupnji.

3. Glazbena kreativnost - Slušati i pjevati pjesmu s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=gc7ajFG9u2U&ab_channel=RazigranePjesmice

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) - vježbe u prilogu

Priloženi dokumenti:
Tjelesna i zdravstvena kultura 1.pdf


26.10.2020., ponedjeljak

Poštovani roditelji, 

u nastavku možete preuzeti zadatke za učenika S.V. za ovotjednu nastavu na daljinu.

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti vježbe opisane u privitku.

2. Komunikacija - Slušati najprije kako roditelj čita pa uz vizualnu podršku ponoviti priču o kupovini. Ukoliko je potrebno, neka roditelj izreže redove (rečenice) zbog lakšeg snalaženja u slijedu. 

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Povodom Svjetskog dana štednje (31.10.) neka roditelj pokaže novac učeniku; porazgovarati o novcu - gdje držimo novac (u novčaniku), za što nam služi novac (za kupnju), nabrojiti što sve možemo kupiti novcem i dr. 

4., 5. Radni odgoj - Ponoviti boje iz privitka i pokazati na predmetima u izvornoj stvarnosti (npr. "Koje je boje tvoja majica?", "Koje je boje trava?" i dr.). Imenovati nijanse boja - ponoviti za roditeljem uz mijenjanje smjerova (svijetloplava - tamnoplava, tamnoplava - svjetloplava), pronaći nijanse u izvornoj stvarnosti.


23.10.2020., petak

1. Glazbena kreativnost - Ponoviti pjesmu Kruška, jabuka, šljivahttps://www.youtube.com/watch?v=JWBiY29GqRs&ab_channel=MiKlinci.

2., 3. Radni odgoj - Riješiti radne listiće iz mape (E.Č. - pronađi isto slovo i vježbe globalnog čitanja, P.P. spoji isprekidane linije, oboji ptičice, S.V. - spoji isprekidane linije).

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Memory igra: https://learningapps.org/display?v=p56ejjd5k20.


22.10.2020., četvrtak

1. Srb o sebi - Vježbe otkopčavanja i zakopčavanja.

2. Vjeronauk - Dragi moji učenici pogledajte kratki film pod nazivom "Put do kruha" koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=-lhdeUcBIpc Riješite radni listić prema uputama.

3., 4. Radni odgoj - Riješiti radne listiće iz mapa (E.Č. zadaci s brojevima, P.P. grafomotoričke vježbe sa slovima, S.V. grafomotoričke vježbe - ravna horizontalna linija).

5. Likovna kreativnost - Aktivnost slikanja jabukama iz priloga.

Priloženi dokumenti:
Pecat jabuka.pdf
Vjeronauk OOS 8.docx


21.10.2020., srijeda

1. Skrb o sebi - Ponoviti vježbe otkopčavanja i zakopčavanja.

2.,3. Komunikacija - Ponoviti vježbe verbalne imitacije glasova na način da učenik imitira i jakost, odnosno glasnoću glasa (roditelji naprije glasno izgovori glas A i čeka da učenik ponovi, a zatim isti glas izgovori šapatom).

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Složiti puzzle na ovoj aplikaciji: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e4a24b91e3e

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ponoviti vježbe dizanja na prste i na pete - 20 ponavljanja. 


20.10.2020., utorak

1. Skrb o sebi - Vježbati finu motoriku kroz vježbe otkopčavanja i zakopčavanja različitih patentnih zatvarača, dugmadi (na jakni, kaputu, hlačama, majici), kopče na remenu i dr.

2. Komunikacija - Ponoviti vježbe verbalne imitacije.

3. Likovna kreativnost - Povodom Dana kravate (18.10.) uz pomoć ukućana potražiti kravatu u svom kućanstvu, odgovoriti na kome ju je vidio/tko nosi kravatu, imenovati, razgovarati - pokazati da se veže oko vrata, obično je nose muškarci na poslovnim sastancima i sl. Proizvoljno ukrasiti i obojiti kravatu iz privitka.

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Hodanje 45min, nakon hodanja ubacivanje loptice u nisko postavljeni koš (kantu) sa udaljenosti 1m-2m-3m.

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Vjerujem da si napravio jabuke od plastelina. Reci, koja ti se jabuka najviše sviđa: žuta, zelena ili crvena? S kim bi htio podijeliti jednu pravu, sočnu jabuku? Zašto? Uzmi jednu jabuku, podijeli ju na pola i posluži tebi dragoj osobi za užinu. Uživajte u divnom ukusu wink.

Priloženi dokumenti:
Kravata.pdf


19.10.2020., ponedjeljak

Poštovani roditelji,

u nastavku možete preuzeti zadatke za današnju nastavu na daljinu.

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti vježbe dizanja (kao da beremo jabuke) i spuštanja (stavljamo jabuke u košaru) - na prste i na pete - po 20 ponavljanja.

2. Komunikacija - Uz podršku roditelja izvesti vježbe iz priloga. 

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Povodom Svjetskog dana jabuka uvrstiti jabuku u današnji međuobrok - odrediti koje je boje i kakvog je oblika, pomirišati, oprati, kušati i uživati, dobar tek!

4., 5. Radni odgoj - Nacrtati jabuku u bilježnicu, obojiti prikladnom bojom.

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Uzmi plastelin i od plastelina napravi jabuke. Neka jabuke budu žute, crvene i zelene boje.

Priloženi dokumenti:
Imitacija glasova.pdf


16.10.2020., petak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Glazbena kreativnost - Poslušati pjesmu na ovoj poveznici  https://www.youtube.com/watch?v=vp7zMFrHkmA&ab_channel=MiKlinci, pjevati, u ritmu lupkati dlanom o stol.

2., 3. Radni odgoj - Riješiti grafomotoričke vježbe (isprintani radni listić iz učenikove mape).

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Riješiti radne listiće iz privitka (najprije imenovati predmete, pokazati prstom koji je najveći, odnosno najmanji pa zaokružiti).

Dragi S., znam da si bio vrijedan cijeli tjedan, sve si zadatke točno i uredno riješio! Bravo! Poštovani roditelji, hvala na fotografijama učenikovih radova! Želim vam ugodan vikend, čujemo se drugi tjedan!

Lijep pozdrav,

razrednica Blanka Horvat

Priloženi dokumenti:
Najmanji.pdf
Najveci.pdf


15.10.2020., četvrtak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Ponoviti priču o kruhu pa uz pomoć roditelja sudjelovati u pripremi pekarskog proizvoda prema izboru: imenovati namirnice, otvoriti namirnice, miješati, mijesiti i valjati tijesto i dr.

2. Vjeronauk (učiteljica Sanja Bratinšćak) -

3., 4. Radni odgoj - Riješiti isprintane radne listiće iz učenikove mape (grafomotoričke vježbe).

5. Likovna kreativnost - Napraviti mozaik od lišća prema uputama iz privitka.

 


14.10.2020., srijeda

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Uz pomoć roditelja riješiti radni listić iz privitka, pokazati i imenovati sredstva za održavanje higijene odjeće u svom domu. 

2., 3. Komunikacija - Ponoviti pjesmu o kruhu. Uz vizualnu podršku prepričati priču o kruhu, odgovoriti na pitanja i riješiti radni listić iz privitka.

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Obojiti radni listić na temu veliko/malo prema uputama iz priloga (ili obojiti precrtan predložak u bilježnici).

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ponoviti vježbe s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=hgYUX1Mylsg&ab_channel=%C5%A0kolanaTre%C4%87em


13.10.2020., utorak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Pomoći roditelju pri razvrstavanju prljave i čiste odjeće, riješiti radni listić iz privitka.

2. Komunikacija - Slušati roditelja kako čita pjesmu o kruhu, ponoviti uz vizualnu podršku iz privitka.

3. Glazbena kreativnost - Prisjetiti se pjesme koju smo pjevali na zajedničkom glazbenom, pjevati uz pratnju glazbe na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=H2TfLMr7W0E&ab_channel=YellowMegaphone

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe u prilogu


12.10.2020., ponedjeljak

Poštovani roditelji, 

u nastavku se nalaze zadaci za učenika S.V. za ovaj tjedan nastave na daljinu:

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbati vježbe prikazane na onom videozapisu:  https://www.youtube.com/watch?v=hgYUX1Mylsg&ab_channel=%C5%A0kolanaTre%C4%87em

2. Komunikacija - Ponoviti priču o obitelji i imenovati članove svoje obitelji.

3. Upoznavanje škole i radne okoline - U izvornoj stvarnosti kod kuće na više primjera odrediti koji je predmet veliki, a koji mali (roditelj npr. pokaže veliku i malu žlicu - učenik imenuje koja je velika, a koja mala) te riješiti radne listiće iz privitka.

4., 5. Radni odgoj -  Riješiti radne listiće iz učenikove mape (grafomotoričke vježbe - ravne horizontalne linije).

Lijep pozdrav, čujemo se telefonski!

Razrednica Blanka Horvat

 


9.10.2020., petak

1. Glazbena kreativnost - Ponoviti sve brojalice i jesenske pjesme. 

2., 3. Radni odgoj - Riješiti radne listiće iz svojih mapa.

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Ponoviti priču o obitelji, igrati igru na ovoj poveznici https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=06ac0a198fec.

Želim vam svima ugodan vikend, vidimo se uskoro!

 


8.10.2020., četvrtak

1. Skrb o sebi - Aktivnosti odijevanja i pospremanja odjeće - Uredno složiti čiste majice i hlače u ormar.

2. Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Tko stvori" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=VKK3PmI2BAg&t=9s
Prati upute na nastavnom listiću i riješi ga. Nastavni listić nalazi se u privitku dokumenta i u torbama učenika.

3., 4. Radni odgoj - Riješiti isprintane radne listiće iz učeničkih mapa (vježbe vizualne percepcije i grafomotorički zadaci).

5. Likovna kreativnost - Obojiti crtež bundeve, uz podršku izrezati po označenim linijama i složiti puzzle.

 


7.10.2020., srijeda

1. Skrb o sebi - Pomoći roditelju u aktivnostima sušenja i pospremanja odjeće: staviti prljavu odjeću na pranje, izvaditi odjeću iz perilice za rublje u košaru, objesiti rublje štipaljkama na sušilo, upariti čarape, složiti odjeću i/ili dr.

2., 3. Komunikacija - Ponoviti odgovaranje na opća pitanja o sebi i imenovati članove uže i šire obitelji. 

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Ponovno poslušati priču o obitelji pa pokušati samostalno reproducirati.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ponoviti vježbe na ovoj poveznici:  https://www.youtube.com/watch?v=UeH_OfCdRrQ&ab_channel=%C5%A0kolanaTre%C4%87em


6.10.2020., utorak

1. Skrb o sebi - Uz pomoć roditelja vježbati uredno odlaganje odjeće - vješanje odjeće na vješalice. 

2. Komunikacija - Ponoviti imena članova uže i šire obitelji. 

3. Likovna kreativnost - Nacrtati jedan veliki list ili nekoliko manjih kao na predlošku u privitku. Slijediti ravne linije i docrtati žilice na listu, obojiti prikladnim bojama, tehnikom prema vlastitom odabiru.

4,. 5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) - Šetnja u prirodi 45min sa promjenom ritma hodanja. Vježbe s loptom u prilogu.

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Kliknite na ovu poveznicu, dobro pazi na sličice, prije nego ih upariš-reci što vidiš. Sretno i uživaj! Čujemo se za dva tjedna wink.

https://www.igre123.net/igra/kids-cute-pairs

Priloženi dokumenti:
Likovni lisce.pdf
Vjezbe s loptom.pdf


5.10.2020., ponedjeljak

Poštovani roditelji,

evo nas na početku još jednog tjedna nastave na daljinu. Nadam se da ste svi dobro. Zovite i pišite imate li bilo kakvih pitanja!

U nastavku možete preuzeti zadatke za učenike za rad kod kuće.

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izvesti vježbe na strunjači s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=UeH_OfCdRrQ&ab_channel=%C5%A0kolanaTre%C4%87em

2. Komunikacija - Odgovoriti na pitanje "Kako se zovu članovi tvoje obitelji?" - Navesti imena članova uže i šire obitelji: mama, tata, djed, baka, bratić, sestrična, ujak, ujna, stric, strina, teta, tetak itd.

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Slušati priču o obitelji koju čita roditelj, pokušati reproducirati samostalno uz vizualnu podršku i/ili napamet.

4., 5. Radni odgoj - Riješiti barem dva isprintana radna listića iz mape (E.Č. - prebroji predmete, P.P. i S.V. - grafomotorički zadaci)

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Pomalo je zahladilo, zar ne? Lijepo je popiti topli čaj u društvu svojih ukućana, zar ne? Dok budete pili fini topli čaj, sjetite se lijepih trenutaka s ljetovanja. Nacrtaj taj lijepi događaj u svoju bilježnicu.  

Lijep pozdrav, 

razrednica Blanka Horvat

Priloženi dokumenti:
Citam o obitelji.pdf


2.10.2020., petak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Glazbena kreativnost - Ponoviti pjesmu s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4&ab_channel=RisboIzDrugeGalaksije, u ritmu lupkati dlanom o stol 

2.,3. Radni odgoj - Riješiti barem 2 radna listića (isprintana) - spajanje ravnih horizontalnih linija.

4., 5. Upoznavanje škole i uže okoline - Uz podršku roditelja izrezati 4 slike s isprintanog radnog listića "Život" - imenovati što je na slikama (beba - djevojčica - žena - baka; beba - dječak - muškarac - djed), složiti kronološki slijed od najmlađeg do najstarijeg, odrediti tko je najstariji; odgovoriti na pitanje "Kako se zove tvoja baka/Kako se zove tvoj djed?".

 

Ugodan vikend i do skorog slušanja!

Lijep pozdrav,

razrednica Blanka Horvat


1.10.2020., četvrtak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Ujutro samostalno pospremiti pidžamu i odabrati odjeću i obuću (ili barem samsotalno odabrati između 2-3 izbora); imenovati svaki odjevni predmet. 

2. Vjeronauk (učiteljica Sanja Bratinšćak) -

Pogledaj kratki crtani film o stvaranju svijeta na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=ysFrPQ2d6bM&t=245s

3., 4. Radni odgoj - Riješiti radne listiće iz priloga.

5. Likovna kreativnost - Slikati vodenim bojama i lišćem prema uputama iz priloga.


30.9.2020., srijeda

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Riješiti radni listić iz privitka.

2., 3. Komunikacija - Ponoviti jučerašnju vježbu opisivanja sebe; odgovarati punim rečenicama.

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Igrati memory na ovoj poveznici: https://learningapps.org/14169676

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ponoviti vježbe s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=g9h6BAH9LIk&ab_channel=%C5%A0kolanaTre%C4%87em

Priloženi dokumenti:
Jesenska odjeca.pdf


29.9.2020., utorak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Samostalno odabrati odjeću i obuću u skladu s vremenskim prilikama i imenovati pojedini odjevni predmet.

2. Komunikacija - Gledati se u ogledalo i opisati se uz pomoć pitanja i vizualnu podršku s radnih listića (isprintani): Jesi li dječak ili djevojčica? Kakvu kosu imaš (dugu/kratku, plavu/smeđu/crnu)? Koje boje su tvoje oči? Koju boju voliš? Imaš li kućnog ljubimca? Kako se zove? Što od navedenih predmeta imaš kod kuće, što želiš?.

3. Glazbena kreativnost - Slušati pjesmu na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4&ab_channel=RisboIzDrugeGalaksije, plesati u ritmu.

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) - Hodanje i trčanje : hodamo 5 min, lagano trčimo 1 min. Vježbu ponavljamo 3 puta. Opustimo i istresemo ruke i noge i opustimo se na mekanoj podlozi.


28.9.2020., ponedjeljak

Poštovani i dragi roditelji, ovdje možete preuzeti zadatke za učenika S.V. za ovaj tjedan nastave na daljinu:

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbati uz video: https://www.youtube.com/watch?v=g9h6BAH9LIk&ab_channel=%C5%A0kolanaTre%C4%87em

2. Komunikacija - Ponoviti odgovaranje na opća pitanja o sebi (Kako se zoveš, kako se prezivaš, koliko imaš godina, kada si rođen, gdje živiš, u kojoj ulici živiš, s kim živiš... itd.).

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Igrati igru memory na ovoj poveznici: https://learningapps.org/14136315

4., 5. Radni odgoj - Riješiti radne listiće iz priloga: imenovati slike, odrediti boje, spojiti, obojiti.


25.9.2020., petak

1. Glazbena kreativnost - Slušati pjesmu na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=BiVZ3H9q7_Q&ab_channel=MaliPrinc - pratiti uz vizualnu podršku, pjevati, u ritmu pljeskati ili lupkati dlanom o stol.

2., 3. Radni odgoj - Riješiti radni listić iz privitka na temu jeseni. 

4.,5. Upoznavanje škole i uže okoline - Odrediti koje je godišnje doba i kakvo je vani vrijeme; ponoviti ppt prezentaciju o jeseni. 

 

Želim vam ugodan vikend, vidimo se u ponedjeljak!

Lijep pozdrav,

razrednica Blanka Horvat

Priloženi dokumenti:
Jesen-spoji.pdf


24.9.2020., četvrtak

1. Skrb o sebi - Odrediti kakvo je vani vrijeme te samostalno odabrati i odjenuti prikladnu odjeću i obuću.

2. Vjeronauk (učiteljica Sanja Bratinšćak) - Dragi učenici, dragi roditelji, radni listić za današnji dan nalazi se u prilogu.  Poslušajte pjesmu " Isuse volim te " koja se nalazi na poveznici  https://www.youtube.com/watch?v=sYDV9kNsdHw&t=4s

3., 4. Radni odgoj - Igrati igru na ovoj poveznici: https://learningapps.org/display?v=p2660e6r320​

5. Likovna kreativnost - Nacrtati stablo i lišće u jesen, obojiti prikladnim bojama. 

Priloženi dokumenti:
Vjeronauk OOS 8.docx


23.9.2020., srijeda

1. Skrb o sebi - Danas je prvi dan jeseni! Današnji zadak iz skrbi o sebi je sudjelovati u pripremi obroka koji uključuje jesenske plodove: samostalno pripremiti voćnu salatu, pomoći roditelju guliti krumpire, čistiti kukuruz, kuhati ili peći kestene, očistiti bundevu od koštica, ispeći ju i sl. Mogućnosti je puno. Dobar tek!

2., 3. Komunikacija - Slušati pjesmu o jeseni koju čita roditelj pa pokušati reproducirati samostalno uz vizualnu podršku iz privitka.

4. Upoznavanje škole i uže okoline - Ponoviti sadržaj s ppt prezentacije o jeseni.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Šetnja parkom, livadom, poljem ili okolicom kuće; komentirati promjene u prirodi (kakvo je vrijeme, kakvo je drveće, koje boje je lišće, koje voće i povrće je zrelo).

Priloženi dokumenti:
Pticice su male.pdf


22.9.2020., utorak

1. Skrb o sebi - Prisjetiti se koje voće beremo u jesen, uz pomoć roditelja pripremiti voćnu salatu.

2. Komunikacija - Ponoviti odgovaranje na opća pitanja o sebi. 

3. Likovna kreativnost - Skupiti list u dvorištu, odrediti koje je boje te flomasterima ili bojicama nacrtati jednak u bilježnicu, obojiti.

4. i 5. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (učiteljica Ivana Tkalec) - vježbe na stolici, joga za sve (vježbe u prilogu).
6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović)- Stiže nam jesen u goste. molim te klikni na ovu poveznicu: https://www.youtube.com/watch?v=BiVZ3H9q7_Q i zapjevaj s dječicom pjesmicu o jeseni. Vidimo se za dva tjedna.

Lijep pozdrav, učiteljica Zitawink


21.9.2020., ponedjeljak

Poštovani roditelji, 

nalazimo se na početku novog tjedna nastave na daljinu. U nastavku možete preuzeti zadatke za učenike za današnji dan. Zovite, pišite imate li bilo kakvih pitanja!

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - razgibati glavu, ruke i noge te izvesti 10 čučnjeva i 10 trbušnjaka na strunjači ili nekoj drugoj čvrstoj podlozi; brojiti prilikom izvođenja vježbi.

2. Komunikacija - Uvježbavati i ponoviti odgovaranje na opća pitanje o sebi (Kako se zoveš?, Koliko imaš godina?, Gdje živiš?, U kojoj ulici živiš?, S kim živiš?, Kad ti je rođendan? i dr.); pokazivati po slikama i fotografijama, poslužiti se Google street view aplikacijom da učenik sam pokaže u kojoj kući živi i sl. 

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Odgovoriti na pitanje koje godišnje doba još uvijek traje (ljeto) i koje godišnje doba dolazi nakon ljeta (jesen). Pogledati ppt prezentaciju, imenovati po slikama.

4.,5. Radni odgoj - Riješiti kviz na ovoj poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/4467918/jesen

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Draga djeco i poštovani roditelji, nađite vremena tijekom dana i odite se prošetati po parku ili dječjem igralištu. Djeco, ljuljajte se na ljuljački. Pogledaj, tko se ljulja pored tebe. - Jel' to dječak ili djevojčica? Reci, što ti se sviđa nja njemu ili njoj. angel Do sutra, pozdrav svima!

 

Priloženi dokumenti:
Jesen.pptx


18.9.2020., petak

Zadaci za učenika S.V.:

1. Glazbena kreativnost - Slušati roditelja kako izvodi brojalicu o prstima, ponoviti više puta, pokušati reproducirati samostalno uz pokazivanje na prstima.

2., 3. Radni odgoj - Imenovati palac, kažiprst, srednji prst, prstenjak i mali prst; izvesti jednostavne vježbe - gimnastiku prstima prema uputama s videozapisa: https://www.youtube.com/watch?v=0AvTr32UkUc&ab_channel=DubravkaKocanjer

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Pogledati se u ogledalo i imenovati pojedine dijelove tijela na sebi i na drugoj osobi (roditelju); na glavi imenovati i pokazati oči, nos, usta, zube, jezik, uši, kosu, čelo, obrve, trepavice, brkove, bradu, obraze. Na preložak iz privitka docrtati pojedine dijelove lica (oči, usta, nos).

 

Priloženi dokumenti:
Brojalica prsti.pdf
Glava.pdf


17.9.2020., četvrtak

Zadaci za učenika S.V.;

1. Skrb o sebi -  Tokom današnjeg dana izabrati i pojesti barem jedno voće; odrediti kakav miris ima, koje je boje, ima li ili nema koru, može li se guliti i rezati na kriške, kakvog je oblika i veličine, kakvog je okusa. 

2. Vjeronauk (učiteljica Sanja Bratinšćak) -

3., 4. Radni odgoj - Ponoviti sadržaj o školskom priboru rješavajući radni listić (imenovati školski pribor i za što nam služi te najprije zaokružiti sliku knjige na desnom predlošku pa onda potražiti istu sliku i zaokružiti je u gomili) i igrati kviz na poveznici: https://wordwall.net/hr/resource/4331154.

5. Likovna kreativnost - Uz pomoć roditelja bojicom ili flomasterom nacrtati voće koje je učenik danas jeo, samostalno obojiti. 


16.9.2020., srijeda

Zadaci za učenika S.V.:

1. Skrb o sebi - Uz pomoć roditelja pripremiti jednostavni obrok: narezati kruh, namazati namaz.

2., 3. Komunikacija - Riješiti radni listić Pozdravljanje1 (Što misliš kako osobe na slikama pozdravljaju?).

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Složiti puzzle na ovoj poveznici: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=279ee21cac4e .

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Razgibati glavu, ruke i noge te uz podršku roditelja (u obliku pridržavanja za ruke) izvesti 15 trbušnjaka; brojiti prilikom izvođenja vježbi.

Priloženi dokumenti:
Pozdravljanje1.pdf


15.9.2020., utorak

Zadaci za učenika S.V. :

1. Srkb o sebi - Samostalno pripremiti hladni napitak: cedevitu ili sok od sirupa.

2. Komunikacija - Pogledati radni listić Pozdravljanje, imenovati što je na slikama, odrediti doba dana te kako se pozdravljamo u određeno doba dana; svakodnevno uvježbavati s roditeljima u primjereno vrijeme.

3. Glazbena kreativnost - Slušati brojalicu koju roditelj izvodi pa pokušati samostalno reproducirati uz vizualnu podršku iz privitka.

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) - šetnja 30 min, opće pripremne vježbe za cijelo tijelo : kruženje glavom, pretklon i zaklon glave (glavom DA), otklon glave (dodirnuti uhom rame), zasuk glave ( glavom NE), pljesak iznad glave i iza leđa, ruke u uzručenje (visoko gore) i pretklon tijelom (dodirnuti stopala), pljesak ispod noge, čučnjevi. Sve vježbe ponavljamo 10 puta.

Priloženi dokumenti:
Pozdravljanje.pdf
Brojalica1.pdf


14.9.2020., ponedjeljak

Zadaci za učenika S.V. za nastavu na daljinu:

Na početku svakog nastavnog dana porazgovarati, odgovoriti na pitanje "Kako si?", potaknuti neka pita roditelja kako je on, odrediti kakvo je vani vrijeme i koji je danas dan. Pokazati učeniku zadatke/materijale koje će danas rješavati te mu dati mogućnost neka izabere što želi raditi nakon riješenih zadataka. Neka taj predmet (ili npr. slika aktivnosti) za vrijeme učenja ostane u vidokrugu učenika kako bi učenika motivirao na izvršavanje zadatka.

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Razgibati glavu, ruke i noge (pokretima lijevo - desno, gore - dolje), izvesti 15 čučnjeva.

2. Komunikacija - Imenovati radnje sa sličica za vizualni raspored; roditelj može odvojiti sličice koje učenik ne prepoznaje pa mu još jednom pokazati i imenovati, čekati da ponovi te upariti s radnjom u izvornoj stvarnosti (demonstrirati).

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Uz podršku roditelja pripremiti radni prostor za svakodnevno učenje: očistiti stol, ukloniti ometajuće predmete i druge podražaje (televizija, glazba, miris hrane i dr.), pripremiti školski pribor.

4., 5. Radni odgoj - Pripremiti materijale za rad: zalijepiti čičak na sličice za vizualni raspored, koristiti pincetni hvat (palac i kažiprst), pozicionirati čičak na sredinu sličice, složiti današnji vizualni raspored dnevnih aktivnosti.


11.9.2020., petak

1. Glazbena kreativnost - Uz pomoć roditelja i vizualnu podršku u privitku reproducirati brojalicu; pokazivati kažiprstom na osobe.

2., 3. Radni odgoj - Našiljiti olovke i bojice, pripremiti pernicu i školsku torbu za nastavu u školi.

4., 5. Upoznavanje škole i radne okoline - Prisjetiti se dana u tjednu, nabrojiti ih i odrediti koji je danas dan. Uz vizualnu podršku iz privitka odrediti kakvo je vani vrijeme te odabrati i odjenuti odjeću i obuću u skladu s vremenskim prilikama.

 

Želim Vam ugodan vikend, vidimo se u ponedjeljak u školi!

 

Lijep pozdrav,

razrednica Blanka Horvat

 

Priloženi dokumenti:
Brojalica.pdf
Vremenske prilike.pdf


10.9.2020., četvrtak

1. Skrb o sebi - Danas obilježavamo Hrvatski olimpijski dan; zadatak učenika je prošetati u prirodi te izvesti jednostavne vježbe razgibavanja (kao pomoć pri izvođenju vježbi može poslužiti video kojeg je učiteljica tjelesne i zdravstvene kulture Ivane Tkalec priložila u utorak).

2. Vjeronauk (vjeroučiteljica Sanja Bratinšćak) -  Dragi moji učenici, radujem se našem druženju i ove školske godine. Vaš današnji zadatak je uz pomoć ukućana pogledati prezentaciju u prilogu. Nakon što ste pogledali prezentaciju poslušajte pjesmu " Isuse volim te na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=RE8_Z7lCtGc

3., 4. Radni odgoj - Pogledati u privitku materijale školske pedagoginje Melite Horvat o dijeljenju školskog pribora i prijevozu kombijem.

5. Likovna kreativnost - Nacrtati masku uz pomoć roditelja ili gledajući uzorak iz privitka; obojiti i ukrasiti po želji.


9.9.2020., srijeda

1. Skrb o sebi - Tijekom dana pomoći roditelju u obavljanju barem jednog kućanskog posla (usisavanje, brisanje prašine, zalijevanje cvijeća, pranje posuđa ili dr.)

2., 3. Komunikacija - Uz pomoć roditelja odgovoriti na opća pitanja o sebi:

Kako si? Kako se zoveš? Koliko imaš godina? Gdje živiš? S kim živiš? Kako se zovu tvoji mama, tata, brat, baka, djed, pas...? Kako se zove tvoja učiteljica? Kako se zovu tvoji prijatelji iz škole? Što voliš jesti? Što voliš piti? Što voliš raditi?

*Kad roditelj imenuje, neka učenik P.P. odgovori biranjem vizualnog odgovora tako da kažiprstom pokaže na odgovarajuću fotografiju/sliku.

4. Upoznavanje škole i radne okoline - Pogledati pravila ponašanja u prilogu "Školska pravila" - demonstrirati imenovana ponašanja.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Provesti barem 45 minuta u dvorištu, u šetnji prirodom, na svježem zraku.

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pdf


8.9.2020, utorak

1. Skrb o sebi - Na verbalno vođenje roditelja, samostalno pospremiti krevet, umiti se i oprati zube, nanijeti dezodorans/kremu, odabrati što želiš danas odjenuti, samostalno se odjenuti i pospremiti odjeću, odabrati što želiš jesti, sudjelovati u pripremi doručka.

2. Komunikacija - Gledajući prošlogodišnje fotografije u bilježnici pokazati i imenovati prijatelje iz razreda, učiteljice i učitelje, vozača, gospođe iz pratnje u prijevozu i dr.

3. Likovna kreativnost - Bojicama ili flomasterima nacrtati svoje prijatelje iz razreda.

4., 5. Tjelesna i zdravstvena kultura (učiteljica Ivana Tkalec) -10-minutno svakodnevno vježbanje, idemo se podsjetiti i izvesti prikazane vježbe: https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc.

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) Jesi li pogledao i vježbao korona pozdrave? Reci, koji se  pozdrav tebi sviđa najviše?  Odluči se za jedan korona pozdrav. Vježbaj svoj korona pozdrav za prvi susret sa svojim prijateljima. Lijep pozdrav svimawink.

Priloženi dokumenti:
Korona pozdravi.pdf


7.9.2020., ponedjeljak

1. Tjelesna i zdravstvena kultura - Boravak u prirodi, šetnja ili vožnja bicikla/tricikla.

2. Komunikacija - Pogledati radni listić Razgovor o praznicima - uz pomoć slika odgovoriti na pitanje "Što si radio za vrijeme ljetnih praznika?" - zaokružiti, imenovati, prema želji docrtati aktivnost. 

3. Upoznavanje škole i radne okoline - Pogledati radni listić Škola.

4. Radni odgoj -  Što ti sve treba za školu? - pokazati, nabrojiti i odrediti za što nam služi pojedini školski pribor (škare - za rezanje, olovka - za pisanje itd.) te pripremiti školsku torbu i pribor za školu.

5. Radni odgoj - Na ovoj poveznici možete preuzeti i igrati igru memory: https://learningapps.org/13853093

6. Socijalizacija (učiteljica Zita Kitanović) - Dragi učenici, ja sam učiteljica Zita. Družit ćemo se ove školske godine i to me jako veseli smiley. Zbog korone ćemo se drugačije pozdravljati. Klikni na dokument KORONA POZDRAVI. Dobro pogledaj sličice. Vježbaj pozdrave sa sličica.


E-DNEVNIK

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
25.11.2020. 23:01
INFO Najava radova u Puli 1. 12. 2020. 00:00 – 02:00
Postovani, U utorak, 1. prosinca 2020., u vremenu od 00:00 do 02:00 sata davatelj TK usluge Hrvatski Telekom d.d. izvoditi ce radove na medjugradskoj vezi izmedju Pule i Zagreba, uslijed ... The post INFO Najava radova u Puli 1. 12. 2020. 00:00 – 02:00 appeared first on CARNET .

24.11.2020. 14:14
CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa
U jednom od najvećih slučajeva curenja podataka u povijesti više od 23 000 baza podataka postalo je javno dostupno. Za kolekciju baza se vjeruje kako je potekla s privatnog hakerskog ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju