preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

 

Dragi učeniče, poštovani roditelji,

opet krećemo s nastavom na daljinu. U nastavku ću vam dodijeliti zadatke svakog nastavnog dana nastave na daljinu, prema rasporedu.

 
Želim vam puno uspjeha i veselja u izvršavanju nastavnih zadataka!
 
Vaša učiteljica Ivana Colev

Petak, 23.10.2020.

RADNI ODGOJ - Sortiranje.

Ishodi učenja: Učenik sortira dane predmete na zadani način. Zadržava pogled očima.

Pogledajte novu prezentaciju o sortiranju elemenata, priloženu u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa) te slijedite dane upute i na iste načine pokušajte s L. sortirati njegove kocke i druge predmete.
 
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Moja obitelj.

Ishodi učenja: Učenik prepoznaje članove svoje obitelji. Pokazuje članove svoje obitelji. Određuje svoje dužnosti i dužnosti članova obitelji. Kulturno se ponaša i ophodi.

Pomoću nastavnog listića, priloženog u našoj virtualnoj učionici, potaknite L. da prepozna članove obitelji na fotografijama, a zatim odredite čije su zadane dužnosti, odnosno povežite posao koji se obavlja u kućanstvu s osobom, odnosno osobama koje obavljaju taj posao. 

 

 
 

Četvrtak, 22.10.2020.

RAZVOJ KREATIVNOSTI - Jabuka, kruška, šljiva.

Ishodi učenja: Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. Učenik uz fizičku podršku odrasle osobe izvodi glazbene igre uz slušanje glazbe i pokret uz glazbu.

Poslušajte skladbu "Kruška, jabuka, šljiva" (poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=4R4VKHmjjg0), koju je L. već ranije upoznao te ga potaknite da samostalno svira ritam zvečkom ili ga izvodi pljeskanjem rukama. Uzmite kartice sa sličicama voća iz omotnice u učenikovoj bilježnici (ili izrežite sličice voća iz priloženog nastavnog listića) te uz ponovno slušanje skladbe poredajte voće redom kako se spominje u pjesmi. Potaknite učenika da on pokaže koje voće ide prvo, ili koje se posljednje javlja u stihu.

 

KOMUNIKACIJA - Oponašanje.

Ishodi učenja: Učenik oponaša pokrete grube motorike uz verbalni poticaj. Zadržava kontakt očima. 

Učenika ćemo potaknuti da oponaša pokrete koje ću mu ja pokazivati putem Viber videopoziva. Točno vrijeme videopoziva dogovorit ćemo putem Viber poruke. 

 

RADNI ODGOJ - Sortiranje po boji.

Ishodi učenja: Učenik sortira dane predmete na zadani način. Zadržava pogled očima.

Pogledajte prezentaciju priloženu u našoj virtualnoj učionici te slijedite dane upute i na isti način pokušajte s L. sortirati njegove kocke. 

Priloženi dokumenti:
kruska, jabuka, sljiva.doc


Srijeda, 21.10.2020.

RADNI ODGOJ - Nizanje.

Ishodi učenja: Učenik samostalno niže kuglice. Zadržava pogled očima.

Uzmite učenikovu didaktičku drvenu igračku s kuglicama te ga potaknite da samostalno pomiče kuglice i niže ih jednu do druge, da sve budu na istoj strani ili zajedno u sredini.

 

TZK - Hodanje sa zadacima.

Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku odrasle osobe. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku odrasle osobe. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.

Pogledajte kratke videozapise zadane u prezentaciji s uputama u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa)  te nakon toga potaknite učenika da izvede predložene motoričke zadatke.

 

SOCIJALIZACIJA - Ponašanje u obitelji.

Ishodi učenja: Učenik poštuje roditelje i ostale starije članove obitelji. Ne smeta drugima u izvršavanju njihovih obaveza. Učenik dijeli s drugima. Učenik razvija nesebičnost. Uočava međuovisnost svih ljudi. Pokazuje razumijevanje za druge. Zna razliku između „moje“ (vlastito) i „tuđe“. Brine ze druge. Reagira na tuđe emocije.

Pogledajte našu prezentaciju o ponašanju u obitelji, priloženu u našoj virtualnoj učionici, i ponovite primjere lijepog ponašanja prema članovima obitelji. Potaknite učenika da učini još danas neki od lijepih oblika ponašanja prema nekom od članova obitelji.

 

 


Utorak, 20.10.2020.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Prostorije u kući.

Ishodi učenja: Učenik prepoznaje prostorije u kući prema njihovom nazivu. Pokazuje zadanu prostoriju u kući. Prepoznaje namjenu zadane prostorije.

Potaknite učenika da prepozna zadanu prostoriju u kući prema njezinom nazivu; navedite ga da vam pokaže neku prostoriju ili da pođe u zadanu prostoriju, npr.: "Idemo u kupaonicu." ili "Pokaži kuhinju." Zatim pokušajte isto, ali isključite naziv prostorije, a spomenite njenu namjenu, npr.: "Pokaži u kojoj prostoriji mama kuha." ili "Pokaži u kojoj prostoriji spavaš".

Ovaj zadatak možete rasporediti na više dana, svaki dan dvije - tri prostorije, da učeniku ne bi zadatak bio naporan.

 

SKRB O SEBI - Pribor za jelo.

Ishodi učenja: Učenik pravilno upotrebljava žlicu, vilicu i nož.

Pogledajte prezentaciju priloženu u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa) te slijedite upute i zadatke zadane u prezentaciji.


Ponedjeljak, 19.10.2020.

Dragi moji, novi tjedan je pred nama, nadam se da će nam biti sretan i zdrav! Evo i prvih ovotjednih zadataka:

 

KOMUNIKACIJA - Slušna pažnja.

Ishodi učenja: Učenik prepoznaje zvuk i povezuje zvuk s proizvođačem zvuka.

Pogledajte vidozapis postavljen u našu virtualnu učionicu, poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODV,  te slijedite upute i potaknite učenika da pokazuje koji je predmet, odnosno osoba proizvela zvuk.

 

SKRB O SEBI - Osobna njega i čistoća.

Ishodi učenja: Učenik prepoznaje postupke koje uključuje osobna higijena. Povezuje određeni postupak održavanja čistoće tijela s određenim dijelom tijela.

Pogledajte našu prezentaciju o osobnoj njezi i čistoći te se prisjetite svih postupaka njege i održavanja čistoće tijela te dijelove tijela koje tim postupcima njegujemo i održavamo čistima. Nakon toga riješite nastavni listić u privitku. 

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Igre s elementima prirodnih gibanja: "Dan - noć" (ili "Gore - dolje") i "Berem jabuke".

Ishodi učenja:  Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku odrasle osobe. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku odrasle osobe. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.

Slijedite upute iz PowerPoint prezentacije priložene u našoj virtualnoj učionici te potaknite učenika da sudjeluje u igrama koje uključuju podizanje ruku u hodu, sagibanje te sjedanje i dizanje iz sjeda.

 

Dobru zabavu želim uz današnje zadatke!

 

Priloženi dokumenti:
higijena-spoji-i-izgovori.png


Petak, 16.10.2020.

Zadaci za posljednji nastavni dan ovoga tjedna: 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Igra s elementima prirodnih gibanja: Putovanje malenog aviona. 

Ishodi učenja:  Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku odrasle osobe. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku odrasle osobe. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.

Uzmite učenikov drveni avion s police (ili bilo koju drugu igračku) te potaknite L. da nosi taj avion, pridržavajući ga objema rukama, kao da leti i putuje s jednog mjesta u radnoj prostoriji do drugog, recimo od police do stola. L. treba odložiti avion na stol, a nedugo nakon toga avion treba krenuti na novi put, npr. od stola do spremnika s loptama pa L. treba uzeti igračku sa stola i nositi ga do spremnika te se sagnuti spuštajući avion do spremnika. Izvedite tako još nekoliko "putovanja" te potičite L. da ponekad digne avion rukama iznad glave dok hoda (da "leti visoko") te da pridržava igračku cijelo vrijeme, ne ispušta iz ruku. Pružite mu podršku po potrebi.

SKRB O SEBI - Osobna njega i čistoća.

Ishodi učenja: Učenik prepoznaje postupke koje uključuje osobna higijena. Povezuje određeni postupak održavanja čistoće tijela s određenim dijelom tijela.

Pogledajte s učenikom našu prezentaciju o osobnoj njezi i čistoći  (u prilogu) te ponovite dijelove tijela za koje se određenim postupcima osobne higijene iz prezentacije brinemo i održavamo ih čistima.

 

Ugodan vikend želim!

Priloženi dokumenti:
OSOBNA NJEGA I CISTOCA.ppt


Četvrtak, 15.10.2020.

Dragi moji, novi nastavni zadaci slijede u nastavku!

 

KOMUNIKACIJA - Prepoznavanje jesenskih plodova.

Ishod učenja: Učenik prepoznaje jesenske plodove. Odabire zadano između dva ponuđena.

Otvorite prezentaciju u privitku te slijedite naputke uz fotografije i potaknite učenika da prepozna i pokaže zadani jesenski plod.

 

RAZVOJ KREATIVNOSTI - Jabuko, jabučice.

Ishodi učenja:  Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. Učenik uz fizičku podršku odrasle osobe izvodi glazbene igre uz slušanje glazbe i pokret uz glazbu.

Poslušajte skladbu "Jabuko, jabučice" (www.youtube.com/watch?v=sTnsiVZg4OY), koju je L. upoznao na prethodnom satu Razvoja kreativnosti te ga potaknite da samostalno svira ritam zvečkom ili ga izvodi pljeskanjem rukama. Uz ponovno slušanje skladbe izvodite pokrete u ritmu glazbe. 

 

Priloženi dokumenti:
jesen.pdf


Srijeda, 14.10.2020.

Lijep pozdrav! U nastavku vam dajem zadatke za današnje nastavne sate prema rasporedu:

 

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Moja obitelj.

Ishodi učenja: Učenik prepoznaje članove svoje obitelji. Učenik pokazuje članove svoje obitelji.

Zadajte L. da pokaže određenog člana obitelji ili da ode do zadanog člana obitelji i, recimo, zagrli ga. Možete zadati, na primjer, nalog: "Gdje je baka? Pokaži gdje je baka." ili "Gdje je deda? Idi zagrli dedu." Učinite tako za sve članove vaše obitelji.

 

RADNI ODGOJ - Otisak.

Ishodi učenja: Učenik izrađuje otisak na papiru. Posprema pribor i čisti radni prostor.

Na jučerašnjem satu Radog odgoja, L. i ja radili smo otisak lišća na papiru. Obojili smo listove temperom i poredali ih na papir te stavili na njih bilježnice i knjige kao teret. Današnji zadatak za L. je da uz vašu fizičku podršku makne knjige i bilježnice, a zatim i odvoji listove s papira te se divi otisku koji je izradio. Listove koje je uklonio s papira, L. treba pospremiti u odgovarajući koš za smeće. Papir s otiscima listova još dodatno ukrasite prema svojoj želji, a nakon toga L. treba, uz vašu fizičku podršku, pospremiti radne materijale i očistiti radnu površinu.

 

KOMUNIKACIJA - Oponašanje.

Ishodi učenja: Učenik oponaša pokrete grube motorike uz verbalni poticaj. Zadržava kontakt očima. 

Učenika ćemo potaknuti da oponaša pokrete koje ću mu ja pokazivati putem Viber videopoziva. Točno vrijeme videopoziva dogovorit ćemo putem Viber poruke. 

 

Uspješan nastavni dan vam želim!


E-DNEVNIK

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
25.11.2020. 23:01
INFO Najava radova u Puli 1. 12. 2020. 00:00 – 02:00
Postovani, U utorak, 1. prosinca 2020., u vremenu od 00:00 do 02:00 sata davatelj TK usluge Hrvatski Telekom d.d. izvoditi ce radove na medjugradskoj vezi izmedju Pule i Zagreba, uslijed ... The post INFO Najava radova u Puli 1. 12. 2020. 00:00 – 02:00 appeared first on CARNET .

24.11.2020. 14:14
CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa
U jednom od najvećih slučajeva curenja podataka u povijesti više od 23 000 baza podataka postalo je javno dostupno. Za kolekciju baza se vjeruje kako je potekla s privatnog hakerskog ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju