preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

četvrtak, 26.11.2020.

Zadaci za učenika M.M.:

Komunikacija – pronađi u bilježnici gdje smo učili čitati četiri nove riječi. Koje su to riječi? Pročitaj ih. Sada pročitaj sva slova u svakoj riječi. Riješi radni list. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view15368561.

Likovna kreativnost – danas ćemo raditi klupu iz glinamola ili slanog tijesta. Upute su u privitku. Možeš pogledati i radove drugih učenika.


srijeda, 25.11.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – riješi radni list. Pokušaj riješiti zadatak: https://rasturam.com/brojanje-od-1-do-10/

Skrb o sebi – ponovno pogledaj video i prisjeti se kako grabimo juhu i stavljamo je u tanjur: https://youtu.be/EylmvWZvVCs. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne pronaći lonac, grabilicu i tanjur. U lonac ulij vodu iz slavine. Zagrabi vodu grabilicom i stavi je lagano u tanjur. Ponovi nekoliko puta.

Informatika (PSP) – preuzmi nastavni list. Ako želiš, možeš za zalijepiti u bilježnicu. Upali tablet ili mobitel. Pronađi aplikaciju YouTube i pokreni je. U mjesto za pretraživanje napiši ime crtića kojega želiš gledati ili pjesme koju želiš poslušati. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne s pisanjem – ona neka govori slova, a ti ih piši.


utorak, 24.11.2020.

Zadaci za učenika M.M.:

Tjelesna i zdravstvena kultura -  otvori dokument u prilogu i vježbaj

Komunikacija – danas učimo čitati četiri nove riječi. Preuzmi nastavni list i zalijepi ga u bilježnicu. Koja je životinja na prvoj slici? Pročitaj sva slova, jedno po jedno, naglas. Zatim pročitaj cijelu riječ. Ponovi za ostale životinje. Riješi radni list. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view15368561.

Skrb o sebi – u bilježnici pronađi nastavni list koji si jučer zalijepio. Što je na slici? Što radimo s grabilicom (šefljom)? Pogledaj videozapis kako grabimo juhu i stavljamo je u tanjur: https://youtu.be/EylmvWZvVCs. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne pronaći lonac, grabilicu i tanjur. U lonac ulij vodu iz slavine. Lonac s vodom donesi u blagovaonu (kuhinju) i stavi na stol. U lonac stavi grabilicu. Tanjur stavi pored lonca. Zagrabi vodu grabilicom i stavi je lagano u tanjur. Ponovi nekoliko puta. Preuzmi nastavni list i zalijepi ga u bilježnicu.


ponedjeljak, 23.11.2020.

Zadaci za učenika M.M.:

Upoznavanje škole i uže okoline – preuzmi nastavni listić. Zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pokaži zvijezde koje su unutar kruga (u krugu). Pokaži zvijezde koje su izvan kruga. Izvadi sve bilježnice iz torbe i stavi ih na stol. Jesu li bilježnice u torbi? Jesu li bilježnice izvan torbe? Gdje su bilježnice? Stavi sve bilježnice u torbu. Gdje su bilježnice? Gdje su tvoje drvene bojice? (u razgovoru s učenikom naglašavati riječi u, unutar, izvan i poticati ga da ponavlja rečenice). Riješi radni listić.

Radni odgoj – u bilježnici pronađi vježbe za jačanje mišića šake – vježbe s gumicom. Pokušaj izvesti sve vježbe. Ako ti je neka vježba preteška, pokušaj je izvesti na način koji ti odgovara.

Skrb o sebi – preuzmi nastavni listić. Zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pokaži grabilicu (šeflju). Kakvu hranu grabimo grabilicom za juhu? Otiđi u kuhinju i pronađi vašu grabilicu. Riješi radni list.


petak, 20.11.2020.

Radni odgoj – uz pomoć roditelja na karton nacrtaj jedan list. Izrežite ga. U kolažu pronađi crvenu, žutu, smeđu i narančastu boju – natrgaj malo od svake boje (ako nemaš kolaž oboji običan bijeli papir). Komadiće kolaža zalijepi na list od kartona – napravio si šareni jesenski list. Sličan primjer jesenskog lišća je u prilogu. Ne trebaš donijeti u školu.

Socijalizacija – u bilježnici pronađi gdje smo učili o rođendanu. Zamoli odrasli osobu da ti pročita. Pogledaj kako su Mišo i Robin pripremili rođendansku proslavu za vjevericu https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/639/rodendan. Poslušaj pjesmu i pogledaj spot Ro-ro-rođendan https://www.youtube.com/watch?v=J5BRL3oSt74. Riješi zadatke – spoji isto (https://learningapps.org/view15186682) i memory (https://learningapps.org/view15186835).

Glazbena kreativnost – u bilježnici pronađi tekst pjesme „Sretan rođendan“. Zamoli odraslu osobu da ti pročita tekst. Zajedno otpjevajte pjesmu ukućanu kojemu će uskoro biti rođendan. Poslušaj pjesmu https://www.youtube.com/watch?v=J1gqBfYpFU8

Vjeronauk- Pogledaj priču o svetom Martinu koja se nalazi na poveznici https://vjeronaucni-portal.com/prica-o-svetom-martinu-kratki-animirani-film/ Riješi radni listić u prilogu.

INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice prepišete definiciju tipkovnice i nacrtate tipkovnicu te od kojih se dijelova sastoji tipkovnica. Nakon toga obojite crvenom bojicom slova svoga imena na tipkovnici. Nastavni listić je u prilogu.


četvrtak, 19.11.2020.

Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita pjesmu Kišobrani autora Ivana Novačkog. Riješi radni list. Učenik M.M. neka pokuša ponavljati tekst pjesme za odraslom osobom.

Likovna kreativnost – napravi ježa od glinamola ili plastelina i čačkalica. Ako nemaš glinamol ni plastelin, možeš sam napraviti slano tijesto. Upute za izradu slanog tijesta i ježa su u privitku. Nemoj zaboraviti počistiti za sobom. Ježa ne trebaš donijeti u ponedjeljak u školu, kako se u torbi ne bi potrgao.

Informatika (PSP) – učenici L.B. i M.M. – u bilježnici pronađi gdje smo učili o digitalnim uređajima. Pronađi i pokaži (učenik M.M. imenuj) sve digitalne uređaje. Preuzmi dokument u privitku. Uključi tablet ili pametni telefon i pronađi aplikaciju za fotografiranje. Skeniraj QR kod iz privitka. Ako tablet/mobitel ne podržava mogućnost skeniranja QR koda, skeniraj ga online skenerom (https://www.the-qrcode-generator.com/scan). Odigraj igru koja se otvorila.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokument "TZK" u prilogu i vježbaj


utorak, 17.11.2020.

Tjelesna i zdravstvena kultura – otvori dokumente "TZK" u prilogu i vježbaj

Komunikacija – učenici L.B. i M.M. – u bilježnici (učenik M.M na e-mailu) pronađite gdje smo prošli tjedan učili čitati nove 4 riječi. Pročitajte ih. Riješite radni list „KOM, Globalno čitanje-najčešći glagoli2-RL2“. Riješite zadatak: https://learningapps.org/view15051227.  

Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – preuzmite nastavni list „KOM, Globalno čitanje-najčešći glagoli2“. Pročitajte ga zajedno s roditeljima. Pokažite dječaka koji svira, pleše, briše, kuha. Imitirajte navedene radnje.

Skrb o sebi – i danas vježbamo prelijevati tekućinu iz vrča u čašu. Odigrajte igru uloga „Restoran“ s ukućanima (kao jučer).

Sutra obilježavamo dva blagdana – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rada i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Odmorite se.


ponedjeljak, 16.11.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – učenici L.B. i M.M. – u bilježnici (učenik M.M. na e-mailu) pronađite gdje smo prošli tjedan učili odnose veliko-malo, puno (mnogo)-malo, niži-viši i kraći-dulji. Još jednom sve pročitajte s odraslom osobom. Riješite radni list „UŠUO, RL-učenici L.B. i M.M.“.

Upoznavanje škole i uže okoline – učenici F.K. i R.O. – preuzmite dokument „UŠUO, Odnos malo-puno(mnogo), malo-veliko“. Pročitajte ga s odraslom osobom – pokažite malog i velikog slona, malo i puno (mnogo) kamenčića. Riješite radni list „UŠUO, RL-učenici F.K. i R.O.“.

Radni odgoj – u bilježnici pronađite vježbe za jačanje mišića šake – vježbe s gumicom (nalaze se i u privitku). Pokušajte izvesti sve vježbe. Ako vam je neka vježba preteška, pokušajte je izvesti na način koji vam odgovara.

Skrb o sebi – prisjetite se kako smo prošli tjedan (i prošle godine) učili prelijevati tekućinu iz vrča u čašu. Odigrajte igru uloga „Restoran“ s ukućanima – vi budite konobari, a ukućani gosti restorana. Gosti stižu u restoran i sjedaju na mjesto. Konobar dolazi do njih i pita ih što žele naručiti. Gosti naručuju čašu vode (ili nekog drugog napitka kojega prethodno pripreme u vrč). Konobari gostima donose čašu i stavljaju je na stol ispred gosta uz gestu ili riječ „Izvolite“. Zatim donose vrč (pažljivo hodaju i paze da ne preliju). Kod prelijevanja tekućine u čašu, učenici koriste obje ruke (jednom rukom drže ručicu vrča, drugom pridržava vrč). Ako je potrebno podsjetite učenika da stane kako ne bi ulio previše tekućine. Konobari gostu donose račun, gost plača i odlazi iz restorana uz pozdrav.


petak, 13.11.2020.

Zadaci za učenika M.M.:

Radni odgoj – radit ćemo vježbe za mišiće šake s gumicama – vježbe se nalaze u privitku.

Socijalizacija – porazgovaraj s ukućanima o rođendanima – pogledaj fotografije s prošlih rođendana – što sve radimo za rođendan? Što jedemo? Što slavljenik puše? Kako čestitamo rođendan? Što nosimo ako idemo nekome na rođendan? Pogledaj nastavni listić – zamoli odraslu osobu da ti ga pročita.

Glazbena kreativnost – pogledaj nastavni list s tekstom pjesme – zamoli odraslu osobu da ti pročita tekst. Ponavljaj riječi za odraslom osobom, a zatim probaj recitirati tekst pjesme. Otpjevaj pjesmu ukućanu kojemu će uskoro biti rođendan. Poslušaj pjesmu https://www.youtube.com/watch?v=J1gqBfYpFU8.


petak, 6.11.2020.

Radni odgoj – izađi na dvorište i skupi lišće. Stavi ga na sušenje. Uz pomoć odrasle osobe iz kartona izreži kružnicu (ili izreži unutrašnjost papirnatog tanjura). Kad se lišće osuši, zalijepi ga na kružnicu. Tvoj vjenčić od jesenjeg lišća je gotov – možeš ga staviti na stol ili objesiti na zid ili vrata. Primjer vjenčića je u prilogu. Ne trebaš ga u ponedjeljak donijeti u školu, kako se ne bi uništio u torbi.

INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice prepišete i nacrtate što sve možete raditi na računalu. Nastavni listić je u prilogu.

Socijalizacija – u bilježnici pronađi gdje smo prošli petak učili „Moje, tuđe“. Zamoli odraslu osobu da ti pročita što smo zalijepili. Odigraj igru s ukućanima – neka svatko stavi 5 svojih stvari (predmeta) na stol. Predmete prekrijte dekom. Izvuci jedan predmet, pokaži (učenik M.M. izgovori) čiji je. Vrati predmet osobi kojoj pripada – nemoj zaboraviti, kad nekome nešto dajemo, kažemo „Izvoli“. Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Glazbena kreativnost – u bilježnici pronađi tekst pjesme „Ura“. Uz pomoć odrasle osobe pročitaj tekst pjesme. Poslušaj pjesmu https://www.youtube.com/watch?v=PaVdjOtrZsc. Kada u pjesmi čuješ stihove „tik, tak, tik, tak“, gibaj se u ritmu gornjim dijelom tijela, kao što smo to radili u školi.

Vjeronauk - Pogledaj kratku priču o svetom Franji koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=d1ofc3hjCOM. Oboji sliku svetog Franje koja se nalazi u privitku


četvrtak, 5.11.2020.

Komunikacija – učenici L.B. i M.M. – riješi dva radna lista koja si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ih natrag u fascikl kako bi ih u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – pogledaj radni list u privitku. Odrasla osoba neka navede ime tvog prijatelja iz razreda, a ti pronađi gdje piše i pokaži ga.

Likovna kreativnost – napravi križ od glinamola ili plastelina. Ako nemaš glinamol ni plastelin, možeš sam napraviti slano tijesto. Upute za izradu slanog tijesta i križa su u privitku. Nemoj zaboraviti počistiti za sobom. Križ ne trebaš donijeti u ponedjeljak u školu, kako se ne bi u torbi potrgao.

Informatika (PSP) – učenici F.K. i R.O. – upali tablet ili mobitel. Pronađi igru Memory i odigraj je. Ako nema igre Memory na tabletu/mobitelu, odigraj ovu: https://learningapps.org/view10976804.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente "TZK" u prilogu i vježbaj (vježbe za F.K. su u privitku "TZK indiv.")


srijeda, 4.11.2020

Upoznavanje škole i uže okoline – učenici L.B. i M.M. – uvježbavanje i ponavljanje brojeva i količine brojeva do 20: nizanje plastificiranih kartica brojeva od 0 do 20 –> brojenje uz pokazivanje brojeva; (učenik L.B. – roditelj navodi broj, a učenik ga pokazuje; učenik M.M. – roditelj pokazuje broj, a učenik ga imenuje); ispred učenika stavite 20 predmeta (žetona, bojica, žlica, kamenčića, suhe (nekuhane) tjestenine ili nešto slično) kažite „Daj mi 5 bojica (predmeta koji ste učeniku dali)“ (učenik M.M. – potaknite ga da glasno i razgovijetno broji dok Vam daje predmete; učenik L.B. – Vi brojite glasno i razgovijetno dok vam učenik daje predmete) – ponovite vježbu s bilo kojim drugim brojem do 20; riješite radne listiće koje ste u petak stavili u fascikl

Upoznavanje škole i uže okoline – učenici F.K. i R.O. – uvježbavanje i ponavljanje brojeva i količine brojeva do 5 – neka učenik u bilježnici od prošle godine pronađe stranicu gdje smo učili brojeve od 1 do 5 – zajedno brojite od 1 do 5, pokazujući znamenke; zajedno prebrojite prste ispod svake znamenke; zajedno prebrojite točkice na kocki ispod svake znamenke; učeniku pokažite list s brojevima (u privitku) – vi zadajte broj, a učenik neka pronađe i pokaže znamenku

Skrb o sebi – zalijepi nastavni list u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pronađi sve slavine u kući. Znaš li pustiti vodu iz svih slavina u kući? U jednu čašu natoči toplu vodu. U jednu čašu natoči hladnu vodu.

Informatika (PSP) – učenici L.B. i M.M. – uključi tablet ili mobitel. Pronađi aplikaciju za fotografiranje i skeniraj QR kod (u privitku). Ako tablet/mobitel ne podržava mogućnost skeniranja QR koda, skeniraj ga online skenerom (https://www.the-qrcode-generator.com/scan). Odigraj igru koja se otvorila.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente "TZK" u prilogu i vježbaj (vježbe za F.K. su u prilogu "TZK indiv.")


petak, 30.10.2020.

Radni odgoj – danas ćemo vježbati dizati i nositi velike predmete. Pronađi veće kutije, igračke, posude (…) i digni ih (kad ih dižeš, nemoj zaboraviti koristiti i lijevu ruku).  Zatim ih odnesi i spusti na neko drugo mjesto (prvo te može netko voziti u kolicima, a zatim se spusti na tepih i odnesi predmete puzeći).

Socijalizacija – pronađi 5 svojih stvari. Zamoli braću i sestru da ti posude 5 njihovih stvari. Sve stvari stavi u veliku kutiju. Zažmiri i iz kutije izvuci jednu stvar. Čija je to stvar? Vrati je osobi kojoj pripada. Zapamti: trebamo čuvati i paziti svoje stvari, kako ih ne bi izgubili. Tuđe stvari ne smijemo dirati. Ako ih želimo ili trebamo, možemo zamoliti da nam ih posude. 

Glazbena kreativnost – poslušaj pjesmu „Ura“ https://www.youtube.com/watch?v=PaVdjOtrZsc. Kada u pjesmi čuješ stihove „tik, tak, tik, tak“, gibaj se u ritmu gornjim dijelom tijela, kao što smo to radili u školi. Ako želiš, možeš zalijepiti tekst pjesme u bilježnicu. 

Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Ja volim Isusa" koja se nalazi na poveznici  https://www.youtube.com/watch?v=bE_HWpbSm0k 

INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice prepišete i nacrtate što sve možete raditi na računalu. Nastavni listić je u prilogu.

Sljedeći tjedan smo svi na nastavi na daljinu, ali samo u srijedu, četvrtak i petak. U ponedjeljak i utorak su jesenski praznici. Odmori se. 😊


četvrtak, 29.10.2020.

Zadaci za učenika F.K.:

Komunikacija – pogledaj sličice u nastavnom listu – neka ti odrasla osoba pročita značenje gesti, a potom ih zajedno izvedite. Zatim neka odrasla osoba zadaje naloge, a tih ih izvrši gestom.

Likovna kreativnost – uz pomoć odrasle osobe iz kolaža izreži crvene i plave krugove (mogu biti i neke druge boje; ako nemaš kolaž, možeš izrezati obični bijeli papir i obojiti ga). Krugove zalijepi na običan bijeli papir u ritmu crveno-plavo-crveno-plavo-crveno-plavo.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokument "TZK" u prilogu i vježbaj


srijeda, 28.10.2020.

Zadaci za učenika F.K.:  

Upoznavanje škole i uže okoline – pogledaj prezentaciju https://bit.ly/2TI5m5v. Porazgovaraj s obitelji o grobljima koje posjećujete.

Skrb o sebi – pronađi svoju čašu. Otiđi do sudopera i gledaj kako ti odrasla osoba toči vodu iz slavine u čašu. Zatim stavi čašu u sudoper, ispod slavine. Uz vođenje ruke od strane odrasle osobe, zajedno otvorite slavinu i pustite vodu u čašu. Pokušaj sam natočiti vodu – stavi čašu u sudoper, ispod slavine. Otvori slavinu i zatvori je nakon što napuniš čašu.   

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokument u prilogu i vježbaj

Priloženi dokumenti:
tzk indiv. tenis.docx


utorak, 27.10.2020.

Zadaci za učenika F.K.:

Komunikacija – u fasciklu pronađi plastificirani predložak sa samoglasnicima A, E, I, O i U. Odrasla osoba neka navodi samoglasnike, a ti ih pokazuj. Pokušaj ih izgovoriti.

Skrb o sebi – pronađi svoju čašu. Otiđi do sudopera i gledaj kako ti odrasla osoba toči vodu iz slavine u čašu. Zatim stavi čašu u sudoper, ispod slavine. Uz vođenje ruke od strane odrasle osobe, zajedno otvorite slavinu i pustite vodu u čašu. Pokušaj sam otvoriti i zatvoriti slavinu.  

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokument u prilogu i vježbaj

Priloženi dokumenti:
TZK joga za sve.docx


ponedjeljak, 26.10.2020.

Dragi F.K., ovaj ćeš tjedan pratiti nastavu na daljinu. Čuvaj svoje zdravlje. Nadam se da se vidimo uskoro.

Upoznavanje škole i uže okoline – zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list „Šuma u jesen“. Pokaži sličicu drveta s kojega u jesen opada lišće. Pokaži sliku drveta koje ima iglice. Padaju li u jesen iglice s drveta koje ima iglice umjesto listova? Pokaži koje sve plodove možemo u jesen ubrati u šumi. Jesi li ubrao neki od ovih plodova?  

Radni odgoj – danas ćemo gurati velike predmete. Spusti se na parket i odguraj svoja kolica iz dnevne sobe u kuhinju. Pazi da prilikom guranja ne srušiš brata ili sestru i ne odguraš kolica u namještaj ili u zid. Zatim pokušaj gurati blagovaonski stolac ili neku veliku tešku kutiju.

Skrb o sebi – pronađi svoju čašu. Otiđi do sudopera i gledaj kako ti odrasla osoba toči vodu iz slavine u čašu. Zatim stavi čašu u sudoper, ispod slavine. Uz vođenje ruke od strane odrasle osobe, zajedno otvorite slavinu i pustite vodu u čašu. Pokušaj sam otvoriti i zatvoriti slavinu.  

Priloženi dokumenti:
USUO, Suma u jesen.pdf


petak, 23.10.2020.

Radni odgoj – u fasciklu se nalaze 3 plastificirana predloška s nacrtanim obrisnim linijama jesenskih motiva te 18 kartica sa sličicama. Na stol stavi predloške jedan do drugoga. Uzmi jednu karticu i imenuj što je na njoj. Pronađi crtež pojma s kartice i stavi na za to predviđeno mjesto. Ponovi postupak s ostalim karticama.

Socijalizacija – u bilježnici pronađi gdje smo učili odrasle osobe i djecu. Pokaži odrasle. Pokaži djecu. Koje su sve odrasle osobe u tvojoj obitelji? Tko su djeca u tvojoj obitelji? U fasciklu pronađi radni list za petak. Izreži sličice i zalijepi ih u odgovarajući pravokutnik. Kad si gotov, radni list pospremi natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda. Učenik F.K. može zalijepiti nastavni list u bilježnicu.

Glazbena kreativnost – u bilježnici pronađi tekst brojalice Iš'o medo u dućan. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Učenik M.M. neka pokuša recitirati brojalicu uz pomoć odrasle osobe. Poslušaj brojalicu: https://www.youtube.com/watch?v=5fRQAnPuJ20. Učenik F.K. može zalijepiti tekst brojalice u bilježnicu.

Vjeronauk - Dragi moji učenici pogledajte kratki film pod nazivom "Put do kruha" koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=-lhdeUcBIpc Riješite radni listić prema uputama. (radni listić je u fasciklu, a imate ga i u privitku dokumenta)

INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice prepišete glavne dijelove računala i nacrtajte ih. Nastavni listić je ispod teksta.


četvrtak, 22.10.2020.

Komunikacija – u fasciklu pronađi pjesmu Jež autorice Sandre Markoč. Zalijepi tekst pjesme u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita pjesmu. U fasciklu pronađi i riješi radni list.  Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda. Ako želiš možeš pogledati video o ježu https://www.youtube.com/watch?v=izA7xOyTswA.

Likovna kreativnost – uz pomoć odrasle osobe nacrtaj jabuku. Oboji je vodenim bojama. Ako nemaš vodene boje, možeš je obojiti pastelama ili drvenim bojicama.

Informatika (PSP) – učenici F.K. i R.O. – uključi tablet ili pametni telefon (mobitel). Pronađi aplikaciju YouTube i pokreni je. U mjesto za pretraživanje napiši ime crtića kojega želiš gledati ili pjesme koju želiš poslušati. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne s pisanjem – ona neka govori slova, a ti ih pronađi i pritisni (ona slova koja znaš).

Tjelesna i zdravstvena kultura – otvori dokumente "TZK" i vježbaj


srijeda, 21.10.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili o tome što ljudi rade u jesen. Zajedno s odraslom osobom pročitaj tekst i pogledaj sve slike. Što tvoja obitelj radi u jesen? Pronađi i pokaži na slikama u bilježnici. Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Skrb o sebi – pogledaj kratki animirani filma Praščić Peppa – Zubar https://www.youtube.com/watch?v=m1pXOXnqwb0. Poslušaj pjesmu https://www.youtube.com/watch?v=G1eHbsenOCc. Nemoj zaboraviti prije odlaska na spavanje oprati zube.

Informatika (PSP) – učenici L.B. i M.M. – uključi tablet ili pametni telefon (mobitel). Pronađi aplikaciju YouTube i pokreni je. U mjesto za pretraživanje napiši ime crtića kojega želiš gledati ili pjesme koju želiš poslušati. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne s pisanjem – ona neka govori slova, a ti ih piši. Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Tjelesna i zdravstvena kultura otvori dokumente "TZK" u prilogu i vježbaj


utorak, 20.10.2020.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente u prilogu i vježbaj (vježbe za F.K. su u prilogu "TZK indiv.")

Komunikacija – u bilježnici pronađi i pročitaj slikopriču: „Mala crvena koka i zrno pšenice“. Zamoli odraslu osobu da ti još jednom pročita slikopriču. Tu smo slikopriču kao igrokaz izveli našim prijateljima iz drugih razreda prošli četvrtak, kad smo obilježili Dan kruha i zahvalnosti za plodove Zemlje. Na Facebook stranici naše škole možeš pronaći fotografiju i prisjetiti se kako nam je bilo (https://www.facebook.com/COO.Cakovec/photos/a.472207408346/10158283434943347/). Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Skrb o sebi – pogledaj video o Mravku Travku koji je jutros zaboravio oprati zube (https://www.youtube.com/watch?v=8_OJTY7xzZw). Jesi li ti ujutro oprao zube? Ako nisi, brzo uzmi četkicu i pastu za zube i operi ih. Ako želiš, izreži dječaka i trakicu sa četkicom za zube iz radnog lista koji si u petak stavio u fascikl. Uz pomoć odrasle osobe izreži i prostor između dječakovih zubi te ispod njega stavi trakicu s četkicom – pomiči trakicu lijevo-desno i pomozi dječaku oprati zube. Nemoj zaboraviti prije odlaska na spavanje oprati svoje zube.


ponedjeljak, 19.10.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili o voćnjaku i povrtnjaku u jesen. Zajedno s odraslom osobom pročitaj tekst i pogledaj sve slike. Imaš li ti doma povrtnjak? Imaš li voćnjak? Ako nemaš ti, ima li možda tvoja baka? Što sve u jesen možemo ubrati u voćnjaku? Što sve u jesen možemo ubrati u povrtnjaku? Što u jesen možemo ubrati u vinogradu? Pronađi sličice u bilježnici i pokaži ih. Riješi zadatak – https://learningapps.org/view14487611 – sortiraj sličice voća i povrća ovisno o tome rastu li u povrtnjaku ili u voćnjaku.

Radni odgoj – prisjeti se kako smo prošli tjedan učili grabljati lišće. Pogledaj kratki animirani film Oblutak: Oblutak skuplja lišće (https://www.youtube.com/watch?v=V5ybTG6zynw). Pogledaj u svoje dvorište. Ima li na tlu puno lišća? Ako ima, pomogni odrasloj osobi grabljati lišće. Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Skrb o sebi – pogledaj video – https://www.youtube.com/watch?v=0dAk1-Mo6M4. O čemu ćemo danas učiti? Tako je, danas ćemo učiti o tome kako je važno prati zube svaki dan. U fasciklu pronađi nastavni listić i zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni listić. Na sličici pronađi i pokaži pokvareni zub. Na sličici pronađi i pokaži zdravi zub. Pogledaj svoje zube u ogledalu. Jesu li svi lijepi, bijeli i zdravi? Ako nisu, brzo uzmi četkicu i operi zube.

Učenik F.K. u petak nije bio u školi pa sve materijale može preuzeti u prilogu. Ako nemate printer ili toner, možete riješiti samo one zadatke koje ne treba printati. Zadatke koje nećete moći riješiti, riješit ćemo drugi tjedan u školi.


petak, 9.10.2020.

Radni odgoj – prije doručka, ručka i večere obriši stol suhom krpom. Nakon doručka, ručka i večere pomogni odrasloj osobi pospremiti tanjure i pribor za jelo. Lagano stavljaj tanjure u sudoper ili u perilicu za suđe, kako se ne bi slomili. Obriši stol mokrom krpom (kružnim pokretima ruke ili pokretima gore-dolje, kako smo vježbali u školi). Obriši stol suhom krpom.

Radni odgoj – složi drvenu umetaljku (učenici L.B., F.K., i R.O) ili slagalicu (učenik M.M.) koju si u petak stavio u torbu.

Socijalizacija – u fasciklu pronađi radne listiće. Izreži crvene i zelene palčeve koji pokazuju je li nešto dobro ili loše. Pogledaj ponašanje na slici. Ako je dobro, zalijepi zeleni palac na zadano mjesto, ako je loše, zalijepi crveni palac.   

Glazbena kreativnost – u fasciklu pronađi tekst pjesme Pekarčić, izreži ga i zalijepi u bilježnicu. Poslušaj pjesmu (https://www.youtube.com/watch?v=PhQXBduyxNs do 1:18). Uz slušanje oponašaj pokrete koje smo učili u petak u školi.

Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Tko stvori" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=VKK3PmI2BAg&t=9s
Prati upute na nastavnom listiću i riješi ga. Nastavni listić učenici imaju u svojim torbama, a također se nalazi u privitku dokumenta.

INFORMATIČKA PISMENOST -  molim vas da u svoje bilježnice prepišete definiciju laptopa. Nacrtajte ga i obojite. Nastavni listić je u prilogu.


četvrtak, 8.10.2020.

Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – danas učimo slovo V. Pogledajte kako smo u četvrtak u bilježnicu napisali slovo P i p i zalijepili sličicu psa. U fasciklu pronađite sličicu koja prikazuje vrata i zalijepite je u bilježnicu. Ako želite, uz pomoć odrasle osobe nacrtajte i obojite slova V i v (po uzoru na slovo P i p). Ako ne, slova ćemo nacrtati i obojiti kad se vratimo u školu. Pokažite slova V i v. Pokušajte izgovoriti glas V. Riješite radni list za slovo V koji ste dobili u petak u školi.

Komunikacija – učenici L.B. i M.M. neka riješe radni list sa slovima Š, Đ, DŽ, LJ i NJ. Pokušajte se sjetiti još nekih riječi koje počinju tim glasovima.

Likovna kreativnost – izvedenim bojama (narančastom, zelenom i ljubičastom) oboji cijeli ili pola papira A4 formata. Možeš koristiti vodene boje, tempere, pastele, flomastere ili drvene bojice, što ti je draže. U prilogu možeš vidjeti primjere likovnih radova.

Informatika (PSP) – učenici F.K. i R.O. – uključi tablet ili pametni telefon (mobitel). Pronađi aplikaciju YouTube. Ako se ne možeš sjetiti kako izgleda, pogledaj sličicu u prilogu. U mjesto za pretraživanje napiši ime crtića kojega želiš gledati ili pjesme koju želiš poslušati. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne s pisanjem – ona neka govori slova, a ti ih piši.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente u prilogu i vježbaj (vježbe za F.K. su u prilogu "TZK indiv.")


srijeda, 7.10.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – u bilježnici pronađi sličice godišnjih doba koje smo zalijepili prošli tjedan. Koje je sad godišnje doba? Danas ćemo učiti o promjenama koje se događaju u prirodi u jesen. Na laptopu ili računalu pogledaj prezentaciju – https://bit.ly/33yzjub. U fasciklu pronađi nastavne listiće koji prikazuju promjene u prirodu u jesen. Izreži ih i zalijepi u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita listiće. Pokaži (učenik M.M. neka i izgovori) kakvo sve može biti vrijeme u jesen. Što se događa s drvećem i lišćem u jesen? Što se događa s životinjama u jesen? Pokaži ptice koje odlaze u toplije krajeve. Pokaži ptice koje ostaju kod nas. Pokaži sliku životinje koja skuplja hranu i sprema je za zimu.

Skrb o sebi – u bilježnici pronađi i pogledaj nastavni list koji si u ponedjeljak zalijepio. Zamoli odraslu osobu da ti pročita upute. Prisjeti se uputa sljedeći put kada ideš na WC i pokušaj sam izvesti sve korake. Nemoj zaboraviti oprati ruke nakon odlaska na toalet.

Informatika (PSP) – učenici L.B. i M.M. – uključi tablet ili pametni telefon (mobitel). Pronađi aplikaciju YouTube. Ako se ne možeš sjetiti kako izgleda, pogledaj sličicu u prilogu. U mjesto za pretraživanje napiši ime crtića kojega želiš gledati ili pjesme koju želiš poslušati. Zamoli odraslu osobu da ti pomogne s pisanjem – ona neka govori slova, a ti ih piši.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente u prilogu i vježbaj (vježbe za F.K. su u prilogu "TZK indiv.")


utorak, 6.10.2020.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente u prilogu i vježbaj (vježbe za F.K. su u prilogu "TZK indiv.")

Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – danas učimo slovo K. Pogledajte kako smo u četvrtak u bilježnicu napisali slovo P i p i zalijepili sličicu psa. U fasciklu pronađite i u bilježnicu zalijepite sličicu kuće. Ako želite, uz pomoć odrasle osobe nacrtajte i obojite slova K i k (po uzoru na slovo P i p). Ako ne, slova ćemo nacrtati i obojiti kad se vratimo u školu. Pokažite slova K i k. Pokušajte izgovoriti glas K. Riješite radni list za slovo K koji ste dobili u petak u školi.

Komunikacija – učenici L.B. i M.M. neka riješe radni list sa slovima C, Č, Ć, Z i Ž. Pokušajte se sjetiti još nekih riječi koje počinju tim glasovima.

Skrb o sebi – u bilježnici pronađi i pogledaj nastavni list koji si jučer zalijepio. Zamoli odraslu osobu da ti pročita upute. Prisjeti se uputa sljedeći put kada ideš na WC i pokušaj sam izvesti sve korake. Nemoj zaboraviti oprati ruke nakon odlaska na toalet. Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.


ponedjeljak, 5.10.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – zamoli odraslu osobu da ti pročita pravila ponašanja u razredu koja smo prošli tjedan zalijepili u bilježnicu. Zatim neka odrasla osoba navodi pravila, a ti pronađi i pokaži sličicu miniona koja prikazuje navedeno pravilo. Pogledaj video i podsjetiti se kako se ne smijemo ponašati - https://www.youtube.com/watch?v=8vbbBHwostc&feature=youtu.be. Riješi radni list koji si u petak stavio u fascikl. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikl kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Radni odgoj – prije doručka, ručka i večere obriši stol suhom krpom. Nakon doručka, ručka i večere pomogni odrasloj osobi pospremiti tanjure i pribor za jelo. Lagano stavljaj tanjure u sudoper ili u perilicu za suđe, kako se ne bi slomili. Obriši stol mokrom krpom (kružnim pokretima ruke ili pokretima gore-dolje, kako smo vježbali u školi). Obriši stol suhom krpom.

Radni odgoj – složi drvenu umetaljku (učenici L.B., F.K., i R.O) ili slagalicu (učenik M.M.) koju si u petak stavio u torbu.

Skrb o sebi – u fasciklu pronađi slikovne upute u koracima za odlazak na toalet. Izreži naslov i sličice i zalijepi ih u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita upute. Prisjeti se uputa sljedeći put kada ideš na WC i pokušaj sam izvesti sve korake. Nemoj zaboraviti oprati ruke nakon odlaska na toalet.


petak, 25.9.2020.

Radni odgoj – danas ćemo vježbati bacanje i hvatanje. Otvorite dokument „RO, Bacanje i hvatanje“ i vježbajte prema uputama. Svaku vježbu izvedite barem 4 puta.

Socijalizacija – u bilježnicu zalijepi nastavni list „Moj razred“. Roditeljima pokaži svoje prijatelje iz razreda, svoju učiteljicu i tetu pomoćnicu (učenici M.M. i R.O. neka ih i imenuju). Učenici L.B. i M.M. neka riješe radni list koji su dobili u petak.

Glazbena kreativnost – prisjeti se glazbene igre oponašanja pokreta „Mi smo djeca vesela“ i odigraj je s ukućanima. https://www.youtube.com/watch?v=vocXMa6ftLU   

Vjeronauk - prati upute na nastavnom listiću

INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice nacrtate tablet kakav koristimo na satu informatičke pismenosti! Obojite ga. Nastavni lisitć je u prilogu.


četvrtak, 24.9.2020.

Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – u bilježnicu zalijepite listiće sa slovima I, O i U. Obojite crtež pokraj slova. Pokušajte imenovati slovo. Roditelji neka imenuju slovo, a vi ga pronađite i pokažite na plastificiranom predlošku koji ste dobili u petak u školi. Učenici L.B. i M.M. neka riješe radni list sa slovima M, N, H, V i L. Pokušajte se sjetiti još nekih riječi koje počinju tim glasovima.

Likovna kreativnost – iz torbe izvadite i otvorite pernicu. Zamolite roditelje da vam daju jedan ili pola papira formata A4. Danas ćemo flomasterima nacrtati jedan grozd i zatim ga obojiti drvenim bojicama. Ako imaš doma grozd, uzmi ga i pogledaj. Ako nemaš, pogledaj sliku u prilogu. Kakve sve boje može biti grožđe? Odaberi kakve će boje biti tvoj grozd i nacrtaj ga.

Informatika (PSP) – učenici F.K. i R.O. – u fasciklu pronađi nastavni list „Uključivanje i isključivanje laptopa i računala“ i zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli roditelja da ti ga pročita i pokaže kako možeš uključiti i isključiti laptop ili računalo (ovisi što imaš doma). Zatim ti, zajedno s roditeljem, uključi i isključi laptop ili računalo.

Tjelesna i zdravstvene kultura -  otvori zadatke u prilogu i vježbaj ( zadatak za F.K. je u prilogu "TZK indiv.")


srijeda, 23.9.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – u bilježnici pronađi nastavni listić „Predmeti u razredu“ koji smo zalijepili u školi. Roditelju pokaži fotografiju spužve, krede, ploče, pametne ploče, tatami strunjače, panoa i kauča. Kaži (učenik M.M.) i pokaži (učenici L.B., F.K. i R.O.) roditelju što radimo sa kojim predmetom (npr. kauč – pokažeš gestu za spavanje; spužva – pokažeš kako brišemo ploču).

Upoznavanje škole i uže okoline – otvori svoju torbu. Koji su sve predmeti u njoj? Imenuj ih (učenici M.M. i R.O.) ili pokaži roditelju nakon što ih on imenuje (učenici L.B. i F.K.). U fasciklu pronađi radni list „Predmeti u školskoj torbi“ i riješi ga. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikli kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Skrb o sebi – pogledaj nastavni list koji si u ponedjeljak zalijepio u bilježnicu. Operi ruke prema uputama. U fasciklu pronađi radni list i riješi ga. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikli kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Informatika (PSP) – učenici L.B. i M.M. – u fasciklu pronađi nastavni list „Uključivanje i isključivanje laptopa i računala“ i zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli roditelja da ti ga pročita i pokaže kako možeš uključiti i isključiti laptop ili računalo (ovisi što imaš doma). Zatim ti, zajedno s roditeljem, uključi i isključi laptop ili računalo.

Tjelesna i zdravstvene kultura -  otvori zadatke u prilogu i vježbaj ( zadatak za F.K. je u prilogu "TZK indiv.")


utorak, 22.9.2020.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente u prilogu i vježbaj (zadatak za F.K. je u prilogu "TZK indiv.")

Komunikacija – zamolite roditelje da vam pročitaju pjesmu Veseli vokali Stjepana Jakševca. Zalijepite pjesmu u bilježnicu. Nabroji slova koja zovemo vokali. Učenici F.K. i R.O. – na plastificiranom predlošku pokažite vokale A, E, I, O, U. Pokušajte ih izgovoriti. Učenici L.B. i M.M. – riješite radni list koji ste u petak pospremili u fascikl (A, E, I, O i U).

Skrb o sebi – u bilježnici pronađi nastavni list „Perem ruke“ koji si jučer zalijepio. Pogledaj korake pranja ruku. U videozapisu naše medicinske sestre Karle pogledajte zašto trebamo prati ruke (https://www.youtube.com/watch?v=24b7zJ1aiFE), a zatim pogledajte videozapis o pravilnom načinu pranja ruku (https://www.youtube.com/watch?v=gJ23HczbO0Q). Operite ruke toplom ili mlakom vodom i sapunom.


ponedjeljak, 21.9.2020

Upoznavanje škole i uže okoline – u bilježnici pronađi nastavni listić „Prostorije u školi“ koji smo zalijepili u školi. Roditelju pokaži prostoriju u kojoj u školi učimo. Pokaži prostoriju u kojoj ideš na WC. Pokaži prostoriju u kojoj imaš svoj ormarić. Pokaži prostoriju u koju idemo po knjige i slikovnice. Pokaži prostoriju u koju nekad ideš na tjelesni s učiteljem Vedranom. Pokaži prostoriju u školi u kojoj su samo učitelji. U fasciklu pronađi radni list „Prostorije u školi“ i riješi ga. Kad si gotov, pospremi ga natrag u fascikli kako bi ga u ponedjeljak mogao pokazati učiteljici i prijateljima iz razreda.

Radni odgoj – vježbat ćemo skakanje. Prvo pokušaj skočiti najviše što možeš – zamisli da skačeš na trampolinu (učenik F.K. može pokušati skakati iz klečećeg položaja). Zatim pokušaj skočiti najdalje što možeš (učenik F.K. se može pokušati odgurnuti iz klečećeg položaja najdalje što može). Sunožno preskači liniju (na mjestu i prema naprijed, slično kao u videu https://www.youtube.com/watch?v=fpJ4UcdLRbI od 0:28 do 0:32). Za kraj, sunožno preskači prepreke (kao u videu https://www.youtube.com/watch?v=0q1lSmicOLI). U prilogu su i slikovne upute ako ti je tako lakše (RO, Skokovi).

Skrb o sebi – u fasciklu pronađi nastavni list „Perem ruke“. Zalijepi ga u bilježnicu. Operi ruke prema uputama.

Priloženi dokumenti:
RO, Skokovi.pdf


petak, 11.9.2020.

Radni odgoj – vježbat ćemo hodanje – na prstima, po petama, po vanjskom i unutarnjem rubu stopala,  bočno hodanje i hodanje u čučnju. Sve vrste hodanja možete vidjeti na sljedećoj poveznici (https://www.youtube.com/watch?v=UXBEozxOSoY). Pokušajte izvesti vježbu križnog hodanja (https://www.youtube.com/watch?v=5L-x80Vg7Xk). + Za one koji žele više: Ako još imate snage, pokušajte hodati natraške, hodati između prepreka (prepreke mogu biti stolci, kutije, plastične boce i sl.) i hodati po ravnoj crti (crta nacrtana kredom, označena ljepljivom trakom ili užetom).

Socijalizacija – pogledaj fotografije od prošlih školskih godina. Pokaži i imenuj prijatelje iz razreda. Pokaži i imenuj učiteljicu. Prisjeti se posebnih dana koje smo obilježili. Što smo bili za maškare? Gdje smo sve bili na izletu? Kako smo slavili rođendane? Pronađi fotografije i pokaži roditeljima.

Glazbena kreativnost – danas ćemo se opuštati uz glazbu. Udobno se smjestite na kauč ili fotelju i slušajte glazbu sa sljedeće poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=5HrkXT5Bc9E. Zatvorite oči i zamislite da ste na nekom lijepom mjestu. Roditelji mogu laganim pritiscima masirati ruke i noge učenika dok se opušta.

Informatička pismenost - Molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kakvo bi htjeli imati ili ga već imate!! Nastavni listić je u prilogu.

Vjeronauk - Dragi moji učenici, radujem se našem druženju i ove školske godine. Vaš današnji zadatak je uz pomoć ukućana pogledati prezentaciju u prilogu. Nakon što ste pogledali prezentaciju poslušajte pjesmu " Isuse volim te na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=RE8_Z7lCtGc


četvrtak, 10.9.2020.

Komunikacija – pogledaj fotografije od prošlih školskih godina. Pokaži i imenuj prijatelje iz razreda. Pokaži i imenuj učiteljicu. Kako se zove tvoja vjeroučiteljica? Kako se zove učitelj tjelesnoga? Učenicima L.B. i F.K. postavite pitanje na koja mogu odgovoriti kimanjem i odmahivanjem glave – npr. Je li učitelj Nemanja tvoj učitelj Tjelesnog? Je li učitelj Vedran tvoj učitelj Tjelesnog? Je li učiteljica Ivana tvoja učiteljica Vjeronauka? Je li učiteljica Sanja tvoja učiteljica Vjeronauka?

Likovna kreativnost – pogledajte dokument „LK, Točke i crte koje putuju“ i slijedite upute. Kad ste gotovi, svoj rad pospremite u fascikl.  U školi ćete ga pokazati svojim prijateljima iz razreda i pogledati kakve su oni crte i točke nacrtali.

Informatika (PSP) – učenici F.K. i R.O. – otvorite dokument „INF, Digitalni uređaji“. Pogledajte fotografije i imenujte digitalne uređaje. Zatim imenujte uređaje, a učenici ih trebaju pronaći na listiću i pokazati. Ako želite, nastavni listić možete zalijepiti u bilježnicu. Pokažite uređaj koji najviše volite koristiti u slobodno vrijeme. Koje uređaje s listića imate kod kuće? Pronađite ih i pokažite roditeljima. 

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente "TZK" u prilogu i vježbaj


srijeda, 9.9.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – Pročitajte dokument „UŠUO, Osobe u školi“. Učenici L.B., F.K. i R.O. neka pokažu osobe koje odrasle osobe imenuju, a učenik M.M. neka ponovi nazive osoba za odraslom osobom, a kasnije neka sam imenuje osobe s dokumenta. Riješite radni list „UŠUO, Osobe u školi-RL“ i pospremite ga u fascikl. U školi ćemo ga zajedno još jednom pročitati.  

Skrb o sebi – Pogledajte prezentaciju (https://bit.ly/35dgyxK). Nakon što se prezentacija otvori, u gornjem desnom kutu pritisnite „Present“. S roditeljima ili braćom i sestrama vježbajte pozdrav laktom i pozdrav mahanjem. Pokušajte staviti masku i izmjeriti temperaturu.

Informatika (PSP) – učenici L.B. i M.M. – otvorite dokument „INF, Digitalni uređaji“. Pogledajte fotografije i imenujte digitalne uređaje (učenik M.M. neka ponovi naziv za odraslom osobom, učenik L.B. neka pokaže imenovane digitalne uređaje). Ako želite, nastavni listić možete zalijepiti u bilježnicu. Koji uređaj najviše volite koristiti u slobodno vrijeme? Koje uređaje s listića imate kod kuće? Pronađite ih i pokažite roditeljima.  

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvorite dokumente "TZK" u prilogu i vježbajte


utorak, 8.9.2020.

Tjelesna i zdravstvena kultura - otvori dokumente "TZK" u prilogu i vježbaj

Komunikacija – Pročitajte pjesmu Grigora Viteza „Nema za mačke škole“.  Ako želite, pjesmu možete zalijepiti u bilježnicu. Riješite radni list i pospremite ga u fascikl. U školi ćemo ga zajedno još jednom pročitati.

Skrb o sebi – Pogledajte prezentaciju (https://bit.ly/35dgyxK). Nakon što se prezentacija otvori, u gornjem desnom kutu pritisnite „Present“. S roditeljima ili braćom i sestrama vježbajte pozdrav laktom i pozdrav mahanjem. 


ponedjeljak, 7.9.2020.

Upoznavanje škole i uže okoline – Pročitajte dokument „UŠUO, Svi nekamo idu“. Ispričajte roditeljima (ili im pokažite na fotografijama) tko sve iz vaše obitelji ide u vrtić, tko u školu, a tko na posao. Ako želite, dokument možete isprintati i zalijepiti u bilježnicu. Učenik M.M. može pročitati rečenice naglas, a učenike L.B., F.K. i R.O. možete pitati pitanja na koja vam mogu odgovoriti pokazujući slike iz dokumenta (npr. Tko ide u vrtić? Kamo idu odrasli ljudi? Kamo ideš ti? i sl.).

Radni odgoj – Pročitajte dokument „RO, Urednost i čistoća radnog mjesta u kući“. Slijedite korake iz dokumenta. Ako želite, možete ga isprintati i staviti blizu svog radnog stola kako biste se svaki put sjetili što trebate napraviti prije, a što nakon što riješite sve zadatke.

Skrb o sebi – Pogledajte sliku „SOS, Mjerenje temperature“. Što učiteljica radi djevojčici? Učiteljica djevojčici mjeri temperaturu. Tako će i nama medicinska sestra Karla svaki dan mjeriti temperaturu u školi. To je jako brzo gotovo. Probajte si doma izmjeriti temperaturu. Ako imate manje od 37,2° znači da ste zdravi i sljedeći tjedan možete doći u školu. Ako želite možete isprintati i obojiti sliku i zalijepiti je u bilježnicu.


Dobrodošli!

Dragi učenici, poštovani roditelji!

Počela nam je nova nastavna godina. Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za nove pobjede. Podsjećam da smo jedan tjedan na nastavi na daljinu, a drugi tjedan na nastavi u školi – ujutro od 7:30 do 11:05 sati.

Pogledajte video u kojem ravnateljica Dragica Benčik govori o početku nastavne godine 2020./2021. u našoj školi: https://www.youtube.com/watch?v=WUghBTvyYvk

I dalje ćemo ostati u kontaktu putem e-maila, vibera i SMS-a, a možete me i nazvati ako imate bilo kakvih pitanja.

Lijep pozdrav,

razrednica Laura Barat, mag.rehab.educ.


E-DNEVNIK

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
24.11.2020. 14:14
CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa
U jednom od najvećih slučajeva curenja podataka u povijesti više od 23 000 baza podataka postalo je javno dostupno. Za kolekciju baza se vjeruje kako je potekla s privatnog hakerskog ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT utvrdio curenje podataka više od 47 000 korisničkih računa appeared first on CARNET .

20.11.2020. 16:11
CARNET-ov Nacionalni CERT sudjelovao u najvećoj NATO-ovoj vježbi jačanja kibernetičke sigurnosti
CARNET-ov Nacionalni CERT sudjelovao je u jednoj od najpoznatijih i najvećih NATO-ovih vježbi u području kibernetičke obrane - ,,Cyber Coalition 2020", koja se održala od 16. do 20. studenoga. Iako ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT sudjelovao u najvećoj NATO-ovoj vježbi jačanja kibernetičke sigurnosti appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju